alleen voor dingen die écht niet in een van de andere technische rubrieken passen (zoals LPG)
Geluidje
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-08-2007 10:02 #626353
door V300 register
Geluidje is gemaakt door V300 register
Hoi,
Ik hoor een soort achtig fluitend zuigend geluidje. Ik ree gister terug naar huis nieuw automaat en 20 km voor dat ik thuiswas begon het. Lichtjes het gaat op de snelweg net zo hard als dat je 20km per uur rijd. Wellicht iets harder maar het scheelt niet veel, het is ook moeilijker te horen meer moter geluid...
Ow ja, de moterkap zit los, wel met touwtje vast maar je ziet hem vanuit de auto gewoon bewegen. (de voorkant lichtjes)
Dat moet het haast wel zijn toch? Ik krijg hem zelf niet vaster de kap...
Maar ik kan me voorstellen dat ook al zet je er een touwtje tussen en er zit een spleet tussen van 1.5 dat dit wel geluid moet maken.... (zijkant moterkap)
Inj het begin zat het touwtje dus straker en was de spleet dus kraper. Ik denk haast wel dat het dat is haha.
Ow ja, hij rijd nu super met die nieuwe automaat!
Mijn Vraag, heeft iemand ervaring dat dit een raar geluid kan maken? Of kan het dat niet zijn?
Ik hoor een soort achtig fluitend zuigend geluidje. Ik ree gister terug naar huis nieuw automaat en 20 km voor dat ik thuiswas begon het. Lichtjes het gaat op de snelweg net zo hard als dat je 20km per uur rijd. Wellicht iets harder maar het scheelt niet veel, het is ook moeilijker te horen meer moter geluid...
Ow ja, de moterkap zit los, wel met touwtje vast maar je ziet hem vanuit de auto gewoon bewegen. (de voorkant lichtjes)
Dat moet het haast wel zijn toch? Ik krijg hem zelf niet vaster de kap...
Maar ik kan me voorstellen dat ook al zet je er een touwtje tussen en er zit een spleet tussen van 1.5 dat dit wel geluid moet maken.... (zijkant moterkap)
Inj het begin zat het touwtje dus straker en was de spleet dus kraper. Ik denk haast wel dat het dat is haha.
Ow ja, hij rijd nu super met die nieuwe automaat!
Mijn Vraag, heeft iemand ervaring dat dit een raar geluid kan maken? Of kan het dat niet zijn?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-08-2007 10:59 #680165
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Geluidje
Na wat tairibjes kun je de moterkap praktisch dicht krijgen. Handig die dingen... Volgens mij eerste indruk is het bijna weg, dus het moet dat wel geweest zijn. Dat dat zo,n herrie kan maken...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-08-2007 11:13 #680169
door V300 register
Maar een vario maakt altijd wel piepende bijgeluiden, althans de mijne wel.
Goed om te horen dat je 'brik' weer rijdend is. Aparte kleur voorscherm heb je!
Goed om te horen dat je 'brik' weer rijdend is. Aparte kleur voorscherm heb je!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-08-2007 11:55 #680171
door V300 register
Een motorkap die niet goed dichtzit kan denk ik wel een fluitend geluid maken. Zelfde fenomeen als dat je je raam niet goed dicht hebt zitten. Maar waarom krijg je hem niet beter dicht dan? Schade?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-08-2007 12:09 #680172
door V300 register
Ja weet je als je nu zegt das toch niet de moeite die wagen... Tja kan ik je alleen maar gelijk in geven. De prijs die ik dadelijk kwijt ben (let op vele dagen werk) plus die automaat kun je een heel leuk volvootje voor kopen uit hetzelfde jaar....
Ja leuk he dat voorscherm dat laat ik zo, rechts ook dadelijk. En mijn bank daar heb ik van de sloop ook al een andere kleur ingedaan dus achter anders dan voor. Ik houw wel van leuke kleurtjes...
Maar ik vind dat het wel kan, als beide die kleur hebben (schermen) het is wat anders dan een blauwe achterdeur. Hiervan zou je nog kunnen denken, och dat vond die leuk....
Nauw die automaat die er eerst in zat... Had je Erik het nog laten horen... Dat was overduidelijk broken! Maar goed je weet toch nooit 100% zeker als zo,n automaat er al jaren en jaren ligt of die het doet. Meestal wel, maar goed...
Ow geen schade by the way. Het ziet er na uit dat de trek kabel stuk is, die doet helemaal niks!
Maar het is een gevaar he, ik wil dat nooit meer zo aan een auto hechten. Mijn zus is er in getrouwd 1 jaar geleden... (ja dat was echt lachen ik heb er fotoos van.... Altijd op vakantie mee gegaan (zelf de noordkaap) kwamen er mee terug bij de dealer die vroeg of we gek waren geworden. Hoezo, dat moet die auto toch makkelijk kunnen... En dan al die mensen zoals opa,s oma,s die nog in dat ding gereden hebben er er niet meer zijn...
hechten kost namelijk economisch gezien VEEL GELD, puur rationeel, STOM. Maar goed...
Maar das meerwaarde voor jezelf daar zal iemand anders geen 5 cent extra voor geven. Wellicht wel als je zegt gebalanceerde automaat nieuwe riemen nieuwe koppeling... Maar goed dan mag je ook blij zijn dat je er 150 euro extra voor krijgt. Denk zelfs eerder dat je moet denken aan 100 euro. Terwijl die dingen als je ze koopt 400 euro zijn....
Kijk maar na die ene 343 praktisch nieuw en kost eigenlijk vrij weinig... Kost eigenlijk niks... Zoek maar een kevertje van die leeftijd (en daar zijn er nog veel meer van) die er zo uit zien dan ben je goed 7000 euro kwijt....
Ja leuk he dat voorscherm dat laat ik zo, rechts ook dadelijk. En mijn bank daar heb ik van de sloop ook al een andere kleur ingedaan dus achter anders dan voor. Ik houw wel van leuke kleurtjes...
Maar ik vind dat het wel kan, als beide die kleur hebben (schermen) het is wat anders dan een blauwe achterdeur. Hiervan zou je nog kunnen denken, och dat vond die leuk....
Nauw die automaat die er eerst in zat... Had je Erik het nog laten horen... Dat was overduidelijk broken! Maar goed je weet toch nooit 100% zeker als zo,n automaat er al jaren en jaren ligt of die het doet. Meestal wel, maar goed...
Ow geen schade by the way. Het ziet er na uit dat de trek kabel stuk is, die doet helemaal niks!
Maar het is een gevaar he, ik wil dat nooit meer zo aan een auto hechten. Mijn zus is er in getrouwd 1 jaar geleden... (ja dat was echt lachen ik heb er fotoos van.... Altijd op vakantie mee gegaan (zelf de noordkaap) kwamen er mee terug bij de dealer die vroeg of we gek waren geworden. Hoezo, dat moet die auto toch makkelijk kunnen... En dan al die mensen zoals opa,s oma,s die nog in dat ding gereden hebben er er niet meer zijn...
hechten kost namelijk economisch gezien VEEL GELD, puur rationeel, STOM. Maar goed...
Maar das meerwaarde voor jezelf daar zal iemand anders geen 5 cent extra voor geven. Wellicht wel als je zegt gebalanceerde automaat nieuwe riemen nieuwe koppeling... Maar goed dan mag je ook blij zijn dat je er 150 euro extra voor krijgt. Denk zelfs eerder dat je moet denken aan 100 euro. Terwijl die dingen als je ze koopt 400 euro zijn....
Kijk maar na die ene 343 praktisch nieuw en kost eigenlijk vrij weinig... Kost eigenlijk niks... Zoek maar een kevertje van die leeftijd (en daar zijn er nog veel meer van) die er zo uit zien dan ben je goed 7000 euro kwijt....
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-08-2007 12:23 #680173
door V300 register
Ow ja behalve dat er in zo,n moterkap dus een sleep zit, beweegt die dan ook ligtjes... Dat maakt ook geluid, kan niet anders! De vraag is hoeveel!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-08-2007 12:45 #680177
door V300 register
Sjees, je kan echt praten als brugman! Daar kan je pubers mooi mee in slaap praten
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-08-2007 13:26 #680178
door V300 register
Goed he. Jee zeg jullie zijn wel goed geinformeerd...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-08-2007 13:34 #680179
door V300 register
Hoeveel heb je precies gedronken? :no_comment:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-08-2007 13:47 #680181
door V300 register
Och ik houw van duidelijke verhalen die toch niemand leest....
Wel leuk zo,n volvootje opzich! Maar een werk dat je er aan kan hebben...
Wel leuk zo,n volvootje opzich! Maar een werk dat je er aan kan hebben...
Moderators: Mark Smeets