Vario-troubles
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb vandaag een EMVK vervangen, die dopjes in het schutbord, welke pipo heeft die uitgevonden zeg!?
Alleen, mocht het niet baten, en loopt de 343 nu minder goed zelfs. Kan dit zijn als de onderste 2 slangetjes zijn omgewisseld? Of is de emvk in het geheel niet medeverantwoordelijk voor de stationaire loop?
Ik zit erover te denken om voor deze auto, het vario-geheel vaarwel te zeggen. Wie kan mij in eerste instantie echt vooruithelpen met het oplossen van dit probleem? Het mag tegen een normaal tarief, maar ook doormeten kom ik niet zo handig uit... da's logisch nadenken over een Nederlands produkt met een belgische achtergrond van de nadenker.
Kortom: wie wil me een middagje helpen om dit probleem de wereld uit te helpen?
Groeten,
Bart:confused: :confused:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Vacuumdeel is lastig op afstand een conclusie te trekken. Ik heb wel eens meegemaakt dat iemand zelf de EMVK had vervangen en de slangen op spruitstuk en luchtfilter per ongeluk ook had verwisselt. Zonder voorbeeldauto is het dan lastiog storingzoeken...
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb ook al veel problemen met de vario gehad, maar je komt er steeds wel uit. Ik snap je frustratie wel. Ik heb nu een 360 gekocht, maar nou kan ik het niet over m'n hart verkrijgen de vario de deur uit te doen. Dan maar twee auto's.
- V300 register
- Verbannen
-
Bij mij zit de luchtfilter ind e weg, en de verdamper voor de LPG-installatie. Het is wat meer wrikken en wringen als bij de gemiddelde 300-bak.
Wel een lichtpuntje... heb vandaag uit een NedCar archief 2 grote onderdelenmappen voor de 300 en 400 serie gekregen

- V300 register
- Verbannen
-
http://forum.volvo300club.nl/attachment.php?attachmentid=57&stc=1&d=1175804751
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

Valkenswaard, home of the achteruitrijraces!!!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dat kun je zelf zo aanpassen in je profiel... Laat die drukke webmaster toch met rust...bartbrom82;21375 schreef : Enneh webmaster... sinds wanneer woon ik in Veldhoven
![]()
Valkenswaard, home of the achteruitrijraces!!!

- V300 register
- Verbannen
-
maar achteruitrijraces.... doe mij maar een caravan race!

- V300 register
- Verbannen
-