online onderdelen bestellen
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-10-2010 23:10 #630684
door V300 register
online onderdelen bestellen is gemaakt door V300 register
Iemand ervaring met online onderdelen bestellen via een webshop.
zie mijn link, voor een luchtfilter.
blijft dan weer lastig te zien of je wel de goeie hebt.
outcat-cs.tecdoc.net/ows/nl/C9C6BD4135B0...ew=VIndexFramesetJsp
zie mijn link, voor een luchtfilter.
blijft dan weer lastig te zien of je wel de goeie hebt.
outcat-cs.tecdoc.net/ows/nl/C9C6BD4135B0...ew=VIndexFramesetJsp
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-10-2010 23:16 #850812
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic online onderdelen bestellen
Geen idee ik kan de link niet openen, en herken het bedrijf ook niet. Maar het filter kan je ook gewoon bij de dealer halen, is hetzelfde als van een 240 Turbo. Maar de lokale onderdelenboer moet het toch ook voor je kunnen leveren. Overigens is eind oktober de VKB (volvo klassieker beurs) daar moet je hem ook kunnen vinden. Mocht het echt niet lukken laat het dan weten, ik heb er nog 1 liggen.
Als de dealer hem trouwens niet op voorraad heeft, wat best mogelijk is. Houd dan rekening met een levertijd van minimaal een week! Die filters moeten uit het classicparts magazijn in Zweden komen.
Als de dealer hem trouwens niet op voorraad heeft, wat best mogelijk is. Houd dan rekening met een levertijd van minimaal een week! Die filters moeten uit het classicparts magazijn in Zweden komen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-10-2010 23:22 #850814
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic online onderdelen bestellen
ja ik denk dat er nog genoeg te krijgen zijn, maar ik vroeg me af of het goedkoper is om online te bestellen, maar de volvo dealer hier zal ze zeker wel hebben.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-10-2010 23:24 #850816
door Kevin Kloosterman
Maar de lokale onderdelenboer moet ze ook kunnen leveren, o.a. Fram heeft ze in hun assortiment. En die zijn goedkoper dan de originele

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-10-2010 23:37 #850817
door V300 register
Ik heb slechte ervaringen met Fram, en heb meer mensen over hun spullen horen klagen. Je kunt beter onderdelen van Mann kopen, of origineel, dat is altijd goed. Vooral de oliefilters van Fram zijn ongelooflijk slecht :cry3:
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-10-2010 23:41 #850818
door Kevin Kloosterman
Tja, maar of Mann die luchtfilters heeft weet ik niet. Fram in ieder geval wel. Overigens heb ik goede ervaringen met Fram filters op DAF 6 cilinder dieselmotoren, zowel brandstof als olie. Maarja vooral die oliefilters levert Fram alleen nog maar. Daf heeft ze niet meer dus dan is het nogal gauw goed. Maar op mijn beide 360's zitten gewoon originele filters, maar die zijn dan ook gewoon nog goed leverbaar

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-10-2010 23:45 #850819
door V300 register
Owja, goeie inderdaad. Ik weet dat ze in elk geval voor de 1400-motoren goeie filters hebben, maar voor de 2-liters weet ik 't niet.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-10-2010 11:15 #850827
door V300 register
Ik heb ervaren dat de onderdelen van een webshop, in mijn geval bij een volvo-bedrijf die veel adverteert op internet, van veel mindere kwaliteit zijn dan ik bij Slubo koop. Daar betaal ik ietsje meer, maar krijg ik uitsluitend Volvo-spul. Verdeelkap met koperen puntjes, etc. Op internet lijkt alles goedkoper, maar kijk dus uit met de kwaliteit.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-10-2010 12:12 #850830
door V300 register
De luchtfilters van FRAM zijn best goed, ze maken ook goede kwaliteit interieurfilters.
Helaas zijn de oliefilters net als de luchtfilters gemaakt van karton en lijm, en evt wat slappe flapjes rubber. Voor luchtfilters is dat geen punt, voor oliefilters wel
Helaas zijn de oliefilters net als de luchtfilters gemaakt van karton en lijm, en evt wat slappe flapjes rubber. Voor luchtfilters is dat geen punt, voor oliefilters wel

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-10-2010 13:21 #850835
door V300 register
Mann filters zijn zowel voor olie als lucht goed verkrijgbaar en vooral bij lucht filters is de pasvorm beter als de andere genoemde merken, muv origineel. Heb wel eens een ander merk luchtfilter voor een fiat cinq gekregen en dat wou maar niet in de behuizing, mann gehaald, plug and play = ]
Wanneer iemand artikelnummers nodig heeft moet die dat maar even laten weten, ik kan on-line bij m'n leverancier inloggen en het eea nakijken.
Ook K&N (inleg)filters zijn goed verkrijgbaar, duurder maar betere doorstroming en eens in de 30-50.000 km schoonmaken en doorrijden met die hap. Hebben trouwens ook nog sportluchtfilters welke probleemloos zouden moeten passen.
Wanneer iemand artikelnummers nodig heeft moet die dat maar even laten weten, ik kan on-line bij m'n leverancier inloggen en het eea nakijken.
Ook K&N (inleg)filters zijn goed verkrijgbaar, duurder maar betere doorstroming en eens in de 30-50.000 km schoonmaken en doorrijden met die hap. Hebben trouwens ook nog sportluchtfilters welke probleemloos zouden moeten passen.
Moderators: Mark Smeets