Sproeiers Weber carb 1400
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Heeft iemand een idee hoe ik de carb moet afstellen? Ik heb de gereviseerde carb een tijdje geleden gemonteerd en wilde 'm vandaag fatsoenlijk afstellen, maar dat lukt niet.
De carb reageert helemaal niet op de CO stelschroef en de stationair stelschroef moet ik iets van een halve cm indraaien zodat de motor enigszins bokkend en onregelmatig blijft lopen. als ik de luchtinlaat van de luchtfilter bijna helemaal afdicht met mijn hand dan gaat de motor beter en sneller in toeren lopen.
Daarom mijn eerste vraag zijn er verschillen met de sproeiers van een motor met kat of zonder?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Wouter;205130 schreef : dan heb je in de verkeerde gekeken. volvo service manuals - specificaties, die moet je hebben.
Het zal wel aan mijn bril liggen maar ik kan de "Volvo service manuals - specificaties" niet vinden onder Ledenmenu / Documentatiecentrum / Documentatie / Direct naar Techniek
cryowim;205138 schreef : stationaire sproeier stuk? of los ,andere mogelijkheid : deellastverrijking werkt niet goed
nee de stationair sproeier is niet de boosdoener.
het is als ik al verteld heb bij stationair toeren:
2 Fast 4 U;205124 schreef : ........ als ik de luchtinlaat van de luchtfilter bijna helemaal afdicht met mijn hand dan gaat de motor beter en sneller in toeren lopen.......
- V300 register
- Verbannen
-
De lange bestandsnamen maken dat het nogal een zootje is. Aan de ene kant snap ik dat je het allemaal niet helemaal snapt, maar aan de andere kant; ik heb bovenstaande link zojuist binnen 30 seconden gevonden.... Ik zou zeggen ga eens grasduinen in al die mappen, probeer de logica te begrijpen, en maak eventueel een sceenshot van de inhoud. Als je dan later iets moet hebben kun je precies zien waar je moet zijn voor de betreffende file.
Eventueel zou ik een bestandslijst kunnen maken zodat je de hele boomstructuur met bestandsnamen kunt zien?
Nog mooier zou zijn als iemand die meer vrije tijd heeft dan ik (=meer dan 0, ongeveer momenteel) een mooi gerubriceerd overzicht met overzicht van de meest gebruikte docu zou kunnen maken, eventueel met uitleg over het gebruik, voorbeeldplaatjes etc.
Dit overzicht kan direct op de website geplaatst kan worden op alleen voor ingelogde leden zichtbare pagina's.
Het huidige 'indexer' syteem heeft weer als voordeel dat als bestanden hernoemd of verplaatst worden, dit meteen opgepikt wordt. Er ontstaan nooit 'dode links' zoals het nu werkt.
- V300 register
- Verbannen
-

- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-