Monteur(s).
- V300 register
- Verbannen
-
Weet niet meer wie dat is geweest. Wie zich in mijn opmerking herkent reageer a.u.b. even.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;194562 schreef : Erik kan je proberen als ie tijd heeft
Heeft even geen tijd, project bezig.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik zeg: Van den Bergh in Malden, maar kijk dan niet op een maandje

Edit: Garage van Pelt op de Professor huppelepupstraat in Nijmegen is ook goed; ff zoeken op Google.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Dutchie;194567 schreef : Garage Tony kan ik je niet meer aanbevelen, die heeft m'n 340 gesloopt bij een simpel klusje. Nieuwe uitlaat paste niet, hebben ze het plaatwerk onder de bumper kromgetrokken met een tang. Resultaat: dikke roestplekken waar ze de lak hebben beschadigd.
Ik zeg: Van den Bergh in Malden, maar kijk dan niet op een maandje
Edit: Garage van Pelt op de Professor huppelepupstraat in Nijmegen is ook goed; ff zoeken op Google.
- Bedankt voor je waarschuwing (eerst genoemde).
- 2e genoemde heeft eens, helaas, in mijn geval met ontstekingsafstelling er niet veel van gebrouwen.
- 3e genoemde zal zijn?: Oranje garage Van der Peijl, Prof. Schrijnenstraat 2, 6524 RA Nijmegen www.oranjegaragevanderpeijl.nl/
Een dealer van ons merk vroeg mij vorig jaar voor ontstekingsafstelling Euri 100,--. Dat noem ik nog eens een super aanbieding!
Op de radio in een reclamespotje van ons merk hoorde ik de fabrikant onlangs zich in nogal super superlatieve taal uitlevend hoe magnificent (schitterend, briljant, geweldig) ons merk is. Zouden zij daarbij (reclamespotje) die superaanbieding voor ontstekingafstelling ? 100,-- in gedachten hebben gehad, vraag ik mij in gemoede af.
- V300 register
- Verbannen
-
Spurt;194586 schreef : - 3e genoemde zal zijn?: Oranje garage Van der Peijl, Prof. Schrijnenstraat 2, 6524 RA Nijmegen www.oranjegaragevanderpeijl.nl/
Dat is 'm! Ik ben daar ook ooit geweest toen Van den Bergh een storing bij m'n vorige 360 niet kon vinden. Aardige lui, en lees de historie eens op hun site. Leuke info