motorproblemen, stationair, etc
- V300 register
- Verbannen
-
Soms wil mn 340 GL special van 1991,niet stationair lopen.Weken geen last gehad,starten lopen,en dan ineens na gewoon te zijn afgezet na een half uurtje weer starten en dan plots niet meer stationair willen lopen,kan dan met horten en stoten rijden is bijna niet te doen,thuis stil gezet en niets aangedaan en dan weer na een paar uur starten en lopen alsof er niets aan de hand is.Je zou zeggen iets elektrisch/elektronisch,maar wat.Wie heeft idee?n,ik weet het niet meer.Bij voorbaat dank en groet Ronald.P.s.Onlangs vernieuwd;bougie's,bougiekabels,verdeelkap,rotor.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
wat eventueel ook nog kan is een sproeier die sporadisch geblokkeerd wordt door wat vuil, hiervoor zou je de carburateur even open moeten halen en schoonmaken/sproeiers doorblazen.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Als je de sproeier er uit haalt kun je het messing "puntje"er af trekken en doorblazen
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;151965 schreef : (zit ook nog een magneetje in gok ik?) Daarop meet deze sensor, en geeft dit signaal door aan de Renix. Die zorgt voor je ontsteking.
Geen magneetje, al wordt de BDP sensor op den duur wel iets magnetisch.
Het is ook niet hetzelfde als de leeskop van een casettedeck (dan zou het wel werken met een magneetje in het vliegwiel)
de sensor is een "hall effect sensor" en als je wilt weten hoe dat werkt moet je denk ik maar eens op wikipedia kijken