Volvo 340 GL Special loopt slecht

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-02-2008 15:43 #627133 door V300 register
Volvo 340 GL Special loopt slecht is gemaakt door V300 register
Hallo mensen,

ik heb een vraag, mijn volvo 340 GL Special (variomatic) loopt erg slecht stationar. Heb alle slangen nagekeken op lekkage, luchtfilter schoongemaakt, verdelerkap los gehad enz maar kan niks vinden. Nou lees ik in verschillende berichten dat mensen het hebben over sproeiers en 4weg kleppen, maar ik ben een absolute leek op dit gebied... Is er iemand die mij kan helpen uit de omgeving Apeldoorn? uiteraard tegen een vergoeding. Vriendelijk bedankt!!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-02-2008 15:57 #701723 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Volvo 340 GL Special loopt slecht
Als je (als de motor loopt) er iets van haarlak of deodorant overheen spuit, wordt het toerental dan hoger? Zo ja -> valse lucht.

En als je de choke uittrekt? Wat gebeurt er dan?

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-02-2008 16:00 #701725 door 16673-dummy
Die ene sproeier waar je het over hebt zal de stationairsproeier zijn.

Hoe zit het met de bougies? Hoe zit het met het stationair toerental en het CO-percentage?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-02-2008 18:56 #701753 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 340 GL Special loopt slecht
Als ik er contactspray in spuit gaat hij inderdaad beter lopen heel even... Met de choke aan loopt hij ook wel even beter maar daarna begint hij weeer te bokken, vooral als je voor een stoplicht staat erg vervelend, en voor anderen lachwekkend haha. maar goed, ik heb alle slangetjes nagekeken, alles goed. ik zal morgen wel even wat nieuwe bougies erin zetten enzo. anders weet ik het ook niet meer. hoe kan ik het CO mengsel bijstellen? daar zit toch ook ergens een schroef voor?