elektra GLT
- J. Ruiter
- Verbannen
-
-koplampwissers
-mistlampen voor
-mistlampen achter
hoe werken de koplamwissers?
de lampjes zijn wel goed.van de mistlampen voor en achter.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Wat betreft de mistlamp(en) achter: krijg je wel spanning op de plusdraad? Even een multimeter erbij pakken, dan weet je het. Anders even de massa bijschuren, die willen nog wel eens slecht contact maken bij de achterlichten. Ik heb trouwens maar ??n mistachterlicht geloof ik, alleen links.
En de mistlampen voor: Ook hier eerst even de bedrading nalopen. Krijg je een plus? Ze zijn - neem ik aan - aangesloten dmv een relais, dat gevoed wordt door de plusdraad van stadslicht/dimlicht. Met andere woorden: de mistlampen zullen sowieso alleen maar branden als je stadslicht of dimlicht ook brandt.
- V300 register
- Verbannen
-
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Lucluc;43552 schreef : Bij mijn weten heeft een GLT een extra zekeringkastje voor onder meer de mistlampen. Die dus eerst ecven checken.
En die zit tussen de accu en de binnenkant van het voorscherm in. Redelijk verscholen, dus handig om te weten;)
- J. Ruiter
- Verbannen
-
de zekeringen zijn oke.,is net gecontroleerd..Lucluc;43552 schreef : Bij mijn weten heeft een GLT een extra zekeringkastje voor onder meer de mistlampen. Die dus eerst ecven checken.
klopt die extra zekering.,zitten 2 zekeringen,1 voor de bezinepomp en de andere idd voor de mistlampen..zit goed verscholen idd..
- V300 register
- Verbannen
-
volvo freak;43561 schreef : ...voor de bezinepomp...
Injectie heeft geen bezinepomp.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;43569 schreef : Injectie heeft geen bezinepomp.
Wat zeg je nou Jean luc?
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
..de koplampwissers doen het weer.. Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.