onderdeelnummer lederen bekleding.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Indien dit nog voor een 'redelijke' prijs te krijgen is, wil ik dit wel overwegen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
"dat leer hoef ik niet, is mij in de winter te koud, en krijg er in de zomer een warme reet van"
ik denk dan ook dat kevin het nog niet geprobeerd heeft, dus als hij zin heeft zal hij vanzelf opduiken:)
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
Nou je ziet het, er is nog geen man overboord.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;96243 schreef : Het is bij de meeste die het forum volgen wel bekend dat ik een tijdje terug het lederen interieur van Tjeerd heb overgenomen. Nu zijn de voorstoelen helaas erg versleten. Na de tip van meneer huysmans dat de bekleding voor een 780 nog nieuw te krijgen is bij de dealer, vroeg ik mij af of iemand het volvonummer van de lederen bekleding voor een 360 weet?
Indien dit nog voor een 'redelijke' prijs te krijgen is, wil ik dit wel overwegen.
Hij zei meneer tegen me...
Ik heb deze info gewoon van de volvo dealer. Welliswaar Serva in Amersfoort ipv de lokale dealer uit lelystad. Daar snappen ze alles dat ouder is dan 4 jaar nog in elk geval. Moeten ze nog gewoon op kunnen zoeken. Moet je wel een dealer vinden die iets met 'dat oude spul' heeft.
- Mark Smeets
- Moderator
-
huysmans;96296 schreef : Moet je wel een dealer vinden die iets met 'dat oude spul' heeft.
Pap is vaste klant bij Kallen in Geleen voor onderdelen.
Laatste belde hij zelfs dat een andere klant nog een 240 te koop had, of we niet interesse hadden..
En laatst nog een gratis remylinder voor de 240 gekregen. Dus hij heeft wel wat met oude Volvo's
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
rugleuning: - 3209840-2 Code: 5624
- 3210285-7 Code: 5624
zitting: 3209839-4 Code 5624
Nu vroeg ik me af waarom er bij de rugleuning 2 nummers staan? Of is een nummer voor de hoofdsteun?
En wat is de code die er nog eens achter staat? Is dat het nummer van een 'complete' leren voorstoel?