Kleuren bekleding
- V300 register
- Verbannen
-

Edit: dit is dus niet bedoeld als advertentie, ik ben gewoon benieuwd welke combinaties mooi zijn.. Wat voor interieurtjes hebben jullie in jullie rode auto's?

Beige vind ik trouwens wel sjiek, maar ik heb geen idee hoe dat staat bij rood. Iemand een foto van die combo? Als ik beige stoelen ga plaatsen moeten trouwens ook alle deurpanelen en de hele vloerbedekking verwisseld worden (zijn nu zwart-griijs), dus da's wel weer vrij veel werk en lastig om compleet te vinden bovendien.
Voorbeeldje van J-L zijn oude auto:
http://www.volvo300club.nl/foto.php?id=1229&fotonr=1&tabel=advertenties
Edit2: op deze foto meen ik te zien dat een GLT-interieur ook wel erg mooi is. Heeft iemand daar misschien een betere foto van? Groot voordeel van zo'n GLT-setje is dat ik alleen de stoelen en achterbank hoef om te wisselen, en da's zo gepiept. Kunnen alle tapijtjes lekker blijven zitten

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
de jongere versie zie je op bovenstaande foto, die heeft tamelijk smalle lijntjes met veel contrast tussen de donkere en lichte banen.
de oudere GLT bekleding heeft iets bredere lijntjes, en een iets 'gelijkmatiger' uiterlijk.
in een rode auto zou ik persoonlijk het liefst een REDLINE interieur zien! dat is hetzelfde als het latere GLT interieur, maar dan met de biezen op zitting en leuning in het rood.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Zo'n redline interieur klinkt ook wel erg goed Wouter, het voelt wel sportief op ??n of andere manier door dat rode biesje. Niet dat ik specifiek op zoek ben naar sportief, maar die associatie heb ik erbij. Zwart met rood = :groovy:
- V300 register
- Verbannen
-
Persoonlijk lijkt mij een bordeauxrode auto met een rood interieur heel erg mooi. Aan de andere kant stond ik net naast mijn groene 360 met groen interieur en dat is toch ook wel heel vet. Ik had het in ieder geval nog nooit eerder gezien.
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;47775 schreef : Volgens mij is dat '-5' de code voor het interieur. Misschien kan iemand daar duidelijkheid over verschaffen.
Persoonlijk lijkt mij een bordeauxrode auto met een rood interieur heel erg mooi. Aan de andere kant stond ik net naast mijn groene 360 met groen interieur en dat is toch ook wel heel vet. Ik had het in ieder geval nog nooit eerder gezien.
Dat eerste is niet waar, dat was al es uitgelegd ergens maar dat kan ik niet meer vinden...
Wat nog nooit eerder gezien? Mijn groene 340 heeft ook groen interieur :S
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Dutchie;47812 schreef : Wat nog nooit eerder gezien? Mijn groene 340 heeft ook groen interieur :S
Die 360 staat nu op de nominatie om apk-klaar gemaakt te worden, dus ik zal even een foto maken van het interieur. Is echt diep-groen.
- V300 register
- Verbannen
-
www.volvo300club.nl/images/techniek/tech...gevens/idcodes_1.jpg
de lakkleur staat in vakje F, de interieurcode in vakje G (waarschijnlijk recht eronder)
Zover ik weet hebben we (nog) geen lijst met betekenissen van de interieurcodes.
- V300 register
- Verbannen
-