360 GLE, staat stil sinds 1998 ivm defecte distributie
- V300 register
- Verbannen
-
volvo 360 GLE 2 liter 116pk bj 1986 duitse brief
? 1.250,00
link.marktplaats.nl/900031127
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
hij vraagt er nu gewoon het dubbele voor!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

Vraagprijs is dan misschien verdubbeld t.o.v. een paar weken geleden (wist ik niet, even gemist), maar ik vind hem niet absurd hoog voor zo'n auto. Als de koets hard is, kan dit echt wel een mooie auto worden/zijn.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Volvo360glt;235143 schreef : Hij stond een paar weken geleden in Duitsland te koop voor 600 euro.
hij vraagt er nu gewoon het dubbele voor!
De advertentie staat nog op autoscout in Duitsland.
- V300 register
- Verbannen
-
Kopen en duurder doorverkopen ok?, dat heb ik ook al een aantal keer gedaan (met brommers). Regel nummer 1 is dan wel dat je goede foto's maakt, regel nummer 2 dat je het voertuig zo netjes mogelijk aanbiedt.
Stel deze aanbieder zet er een andere kop op, zorgt dat de auto loopt, zet hem op Nederlands kenteken, en klikt er 4 originele wieldoppen op, dan is ?2000 wel haalbaar met bouwjaar 1986 en die kilometerstand. Nu denk ik dat ?1250 vrij aan de prijs is.
Verder wel een heel leuk model! Doet me denken aan mijn 340 GLE in die kleur en uitvoering.
- Mark Smeets
- Moderator
-
General Custom;235183 schreef : .. dan is ?2000 wel haalbaar met bouwjaar 1986 en die kilometerstand..
Dan weet ik wel een origineel Nederlandse GLE te staan :humor:

- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;235186 schreef : Dan weet ik wel een origineel Nederlandse GLE te staan :humor:
En een mooie ook!
Maar aan origineel Nederlands hecht ik persoonlijk geen waarde eigenlijk. Het lijkt dan net of een Nederlandse auto per definitie beter is dan een buitenlandse. Vaak is zelfs het tegendeel waar, want er zijn natuurlijk ook genoeg landen waar men nooit pekel strooit.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Maar het scheelt een hoop werk, en hij is nog luxer ook

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
nou, mooie gelegenheid om voor 100 euro een B230F te kopen en die erin te hangen!