1977 343 in Dusseldorf
- V300 register
- Verbannen
-
kleinanzeigen.ebay.de//anzeigen/s-anzeig.../autos/volvo/u216794
Mijn Duits is echt slecht, maar ik ga een poging doen.
Een Volvo 343 uit '77, met 55000km op de teller. Hij moet 888 euro kosten.
Verder kwam ik eigenlijk niet met vertalen :woops:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
cilinderinhoud: 1397 cm? Aantal deuren: 2/3 T?ren Kleur:
Gelb Interieurkleur: Braun
Beschrijving:
Oude Volvo 343 in ongerestaureerde toestand. Veel kleine minpuntjes maar rijwaardig. Voor detijd op rood 07 nummer aangemeld (duits tijdelijk kenteken?) Motor + bak in orde. Vervangingsdelen en werkplaatshandboek zijn aanwezig. Accu is defect.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;195443 schreef : Heeft iemand nog een heeele grooote hal voor mij te leen. Weer zo'n erg mooie auto. Ik ben voor een clubhal met alleen maar specials. We zouden natuurlijk bezoekers een bijdrage kunnen vragen en mooie hekjes etc voor de auto;s kunnen zetten etc. etc.
Van 2 kanten voordeel dus: een goede stalling voor speciale auto's die (bijna) niet gebruikt worden, en aan de andere kant een soort museum ;)Leuk idee :y:
Ik zou het ?cht een leuk idee vinden, en ik zou er zeker komen kijken en mijn auto misschien ook wel neer willen zetten als die in aanmerking komt, maar ik denk dat het helaas snel te duur zal worden... Ik ben bang dat een gratis hal moeilijk zal worden, en dat de huur niet te betalen zal zijn van de gevraagde intree. De Volvo 340 op zich is daar helaas niet gewild genoeg voor :no: Maar als je toch graag zoiets opzet, zou ik het zeker doen!
Wat nog wel eens goed zou kunnen lopen is een hal met allemaal voertuigen uit de jaren 70 en 80, daar kunnen nog behoorlijk wat mensen op af komen denk ik
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Kan er iemand een bedrijfsplannetje maken, zodat we de mogelijkheden zien?
- V300 register
- Verbannen
-
Bovendien wordt de marktwaarde van goede jaren '80 en '90 auto's steeds meer naarmate de jaren verstrijken. Nu heb je ooit nog goede voor ?500, maar over 10 jaar kun je dat vergeten.
Waar ik me eerst zorgen over zou maken is het geld voor een opstart. Dit kan zomaar 1000-den euro's gaan kosten :wtf: Maar als het zover komt, ik wil best wat in je idee investeren
- V300 register
- Verbannen
-
Ben je echt van plan die auto te gaan importeren Bart? Je neemt je nogal wat op de hals. En als je een auto importeert moet hij het wel echt waard zijn (zoals de auto van Steven). Denk er dus goed over na! Je hebt er niks aan als je starks met een roestbak die ook nog eens slecht loopt voor de deur staat
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;195456 schreef : Nee, hij bedoelde een poging wagen tot vertalen
Inderdaad

Eerst de auto die ik nu heb restaureren. Daarna zit de kans er goed in dat er nog een dagelijkse 300-serie bij komt, maar daarvoor is zo'n 77-er minder geschikt denk ik :hmmz2: Waarschijnlijk wordt dat een vario 3-deurs of sedan waar ik voor ga kijken... In elk geval niks uit de jaren 70
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
flyhart;195453 schreef : Prachtig allemaal
maar hier zijn al 10 topics over gemaakt, en vervuild
laten we het bij de auto houden en start ergens ff een ander topic hierover ofzo.
Ben je echt van plan die auto te gaan importeren Bart? Je neemt je nogal wat op de hals. En als je een auto importeert moet hij het wel echt waard zijn (zoals de auto van Steven). Denk er dus goed over na! Je hebt er niks aan als je starks met een roestbak die ook nog eens slecht loopt voor de deur staat
We hebben mod's om deze 10 topic's samen te vatten in 1 topic. Dat lijkt me zinvol.