Origineel Nederlandse 345GLS te koop!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
volvo300club.nl/advertenties.php?adid=4415
Dit is de auto die Mark waarschijnlijk al eens gespot heeft in Limburg, en Steven in Amstelveen.
Ik heb de wagen destijds bekeken en als ik nu de foto's bekijk en de advertentie lees, weet ik wel beter...
Destijds (2009 zal het zijn geweest) waren de voorschermen al roestig (kwam al boven de frontspoiler uit). Als ik de motorruimte bekijk en me de auto goed herinner, kan die wel een (zeer) grote onderhoudsbeurt gebruiken.
Bovenstaande is zeker niet bedoeld omd e auto af te kraken (integendeel, voor een ongerestaureerde 345 is hij in goede staat), eerder bedoeld om je ogen goed de kost te geven en de zaak ietwat te relativeren. Onthoud ook dat 61.000 km in ruim 30 jaar slopend kan zijn voor een motor...
Ik heb getwijfeld om er een mailtje aan te wagen... maar nee, twee oer 2-liters is genoeg

En om er nou n?g een met werk bij te kopen...
Sterker nog, ik zal op termijn terug moeten naar 1 dus als de koper zo vriendelijk wil zijn om de aanschafprijs te vermelden, heb ik vast een ijkpunt voor straks :+
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
volvofiel;194651 schreef : Dit is de auto die Mark waarschijnlijk al eens gespot heeft in Limburg, en Steven in Amstelveen.
Zou eens goed kunnen! Weet je nog waar in Limburg hij in 2009 te koop stond?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Edit: mijn nieuwsgierigheid steekt weer eens de kop op: wat zouden jullie betalen/over hebben voor een 345 GLS, modeljaar 1981, die zowel technisch als optisch in zeer goede staat verkeert? Ben ik wel benieuwd naar
- V300 register
- Verbannen
-
Ruilen tegen die van mij
alleen dan wel ff de motor omhangenZijn die sproeiers voor de ruit trouwens orgineel zo? want dat is een heel wat makkelijker te richten systeem dan die van mij door die %$&? sneeuwkap heen
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
wees blij dat jij ze al met de 'verdikking' hebt. ik heb ze ook op de oude manier en dat is echt waardeloos. Schommelen alle kanten op!
Ik moet elke maand (gemiddeld, sinds oktober heb ik maar een kilometertje of 400 gereden maar in de zomermaanden meer) die sproeiers opnieuw richten, anders sproei ik de binnenkant van de motorkap i.p.v. de ruit
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
forum.volvo300club.nl/showpost.php?p=111756&postcount=2602
Op streetview:
g.co/maps/9t6md
- V300 register
- Verbannen
-
Vind de motor helemaal niet zo vies. Valt best mee, heb veel erger gezien.
- V300 register
- Verbannen
-
Ruben;194718 schreef : Vette bak!
Vind de motor helemaal niet zo vies. Valt best mee, heb veel erger gezien.
Jouw oude motortje ziet er toch een stuk netter uit Ruben!