(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

klapper van de week !! 340VAN

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-08-2011 00:19 #631385 door V300 register
klapper van de week !! 340VAN is gemaakt door V300 register
leuke advertentie in onze eigen rubriek : de 340VAN is inderdaad een mooie auto !, maar welke *piep* taxeert deze auto op 3500.- !!, zitten er soms gouwe bumpers op !!, of heeft prins bernard er altijd de hond mee uitgelaten !!)incl handtekening op het dashbordkastje ! , ze kan hem beter aan onze club doneren, dan maken wij er een service/promo auto van !! lijkt me een goede bestemming voor deze auto !! en dat taxatierapport moet ze lekker d?r ?337 mee afvegen !!

Frank

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-08-2011 00:23 #882897 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic klapper van de week !! 340VAN
Taxatie van 3500 voor een hele mooie 345 VAN is zelfs aan de lage kant! Maar dat is de vraagprijs, dus als ie echt in nieuwstaat is, dan is de taxatiewaarde nog veel hoger. Iedereen mag vragen wat ie wil, of het lukt is een ander verhaal. Iets gematigdere toon is misschien niet verkeerd trouwens.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-08-2011 00:31 #882898 door V300 register
dat is amsterdamse humor !!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-08-2011 01:34 #882900 door V300 register

punkazz;181678 schreef : Taxatie van 3500 voor een hele mooie 345 VAN is zelfs aan de lage kant! Maar dat is de vraagprijs, dus als ie echt in nieuwstaat is, dan is de taxatiewaarde nog veel hoger. Iedereen mag vragen wat ie wil, of het lukt is een ander verhaal. Iets gematigdere toon is misschien niet verkeerd trouwens.

ik vind het hele taxatiegebeuren, toch maar een soort vrijmarkt !!, idiote hoge taxaties voor compleet dichtgesmeerde hokken, momentopname?s in zijn geheel niet betrouwbaar !!, dacht jij dat de verzekering de taxatiewaarde van dit soort auto?s uitbetaald, moet je in je handen klappen als je 500,- krijgt !!, de 300?s zijn leuke auto?s, en hoe mooi en nieuw die ook is ! maar om en rond de 1000,- ben je klaar , die mevrouw denkt nu dat ze goud in handen heeft, vanwege de taxatie ! komt nooit meer goed !! ,deze auto had een veel leukere bestemming gekregen,of een nieuwe liefhebber,voor een heel ander bedrag !!, daarom neem ik deze advertentie met een korreltje zout, en je maakt er de andere leden gek mee, want die denken dat ze ook in een keer goud !! voor de deur hebben staan groeten frank zo beter qua formulering :hmmz:~ doei

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-08-2011 09:59 #882905 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic klapper van de week !! 340VAN
Heel netjes verwoordt! ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-08-2011 10:24 #882906 door V300 register
Haha, prima! Taxaties die ik ken zijn wel netjes gedaan. Dat het elders niet goed gaat. Tsja. Met All-risk en erkend taxatierapport moet het lukken om in ieder geval veeel meer dan die 500 euro uitbetaald te krijgen. Ik zeg niet meteen het hele taxatiebedrag, maar een eind in de buurt verwacht ik toch wel. Neemt niet weg dat ook ik die 35000,00 !! (3500 nemen we dan maar even aan :D) een veel te hoog bedrag vind. Ik ken zelfs geen 360 die ooit voor zoveel is verkocht, dus de verkoper zal het vanzelf doorkrijgen dat dit mission impossible is.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
06-08-2011 10:28 #882907 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic klapper van de week !! 340VAN

frankgoosen;181677 schreef : maar welke *piep* taxeert deze auto op 3500.- !!, zitten er soms gouwe bumpers op !!

Er staat zelfs 35.000,- als vraagprijs! Lijkt me sowieso een typfoutje.

Maar om hier een nuttig topic van te maken, had je al eens kunnen beginnen met het plaatsen van een link naar de advertentie. Daarom doe ik het maar:

LINK

En de verzekering keert zeker de taxatie waarde uit. Je opmerkingen zijn in mijn ogen in elk geval niet veel beter dan de vraagprijs van deze auto, dus ik neem ze maar met een korreltje zout ;)

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-08-2011 10:55 #882909 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic klapper van de week !! 340VAN
ah, een "kenner"

heel goed man, fijn om te lezen dat jij hem te duur vindt, des te groter is de kans dat 'ie wel naar iemand gaat die beseft wat 'ie waard is

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-08-2011 11:19 #882910 door V300 register
Een verzekering keert dus niet zomaar de taxatiewaarde uit!! Ze zullen wel gek zijn.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-08-2011 15:57 #882918 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic klapper van de week !! 340VAN
De taxatiewaarde is het bedrag waarboven de auto total loss verklaard kan worden. Tot dit bedrag kan schade uitgekeerd worden. Meestal zit hier nog wel een bedrag relativerende berekening bij, waardoor er iets van de maximumwaarde wordt afgetrokken.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC