DUVEDEC
- Mark Smeets
- Moderator
-
De set is beslist bij meerdere mensen bekend. En ik heb eens op het forum gezocht, en er zijn zelfs mensen die het mooi vinden! (ik niet dus
Verder las ik een bericht van Anjo, waarin staat dat de onderdelen ondertussen een andere kleur hebben?
Owja, en er schijnt nog een 2de auto te zijn, die 2 jaar terug op de nieuwjaarsbijeenskomst was... zijn daar ook foto's van?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Is wat mij betreft vergelijkbaar met de rode 340 die in het dafmuseum staat; Historisch heel interessant, maar economisch van weinig waarde.
De oorspronkelijke koets (die je op de foto's ziet) was volgens William erg slecht (rot), vandaar dat nu alleen de losse onderdelen aangeboden worden. Op de foto's zie je de roest niet, maar dat zegt ook niet alles natuurlijk. Feit is dat de oorspronkelijke 360 duvedec met kenteken PL-94-XT er niet meer is.
Je kunt dus met deze onderdelen een gewone 360 aankleden, eigenlijk een 'replica' duvedec mee opbouwen dus.
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
forum.volvo300club.nl/showpost.php?p=62664&postcount=36
Dus in de tussentijd is het wel een paar keer verkocht?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Waarom niemand de spullen koopt?
Omdat ?650,- belachelijk duur is. (zeker voor de gemiddelde 300-rijder...)
Als die set niet zo duur zou zijn reed er al lang iemand mee rond.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Daar koop je 2 340's voor, of een 360 met leuke opties...
Maar is er niks bekend over die 2de duvedec? Die schijnt schade aan de voorzijde gehad te hebben op de nieuwjaarsbijeenkomst van 2006?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
@ jeroen, die prijs is normaal voor een bodykit. maar meestal heb je dan wel een fatsoenlijk mooie bodykit, deze voorpartij ziet er gewoon niet uit. lijkt wel alsof ze bij duvedec heel enthousiast de achterpartij ontworpen hebben, om vervolgens maandagmorgen met een kater aan de zijskirts, velgen en voorbumper te beginnen..
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
De originele bodykits heb ik vaak voor rond de ?250,- / ?300,- van eigenaar zien wisselen. (en die zijn nog mooier ook)
- Mark Smeets
- Moderator
-
forum.volvo300club.nl/showpost.php?p=7939&postcount=44
Deze heeft een ander kenteken, maar volgens mij is hij ook niet compleet.. Bij die duvedec van Wiliam zit het kenteken onder in de bumper, bij deze op de originele plaats..
- Mark Smeets
- Moderator
-
AvdAkker;84800 schreef : deze voorpartij ziet er gewoon niet uit. lijkt wel alsof ze bij duvedec heel enthousiast de achterpartij ontworpen hebben, om vervolgens maandagmorgen met een kater aan de zijskirts, velgen en voorbumper te beginnen..
Helemaal mee eens! De achterkant zou ik nog mee kunnen leven.. de rest niet. Overigens vond ik de plannen die je had helemaal niet slecht! (aanpassen van de kit etc..)
Ik vind het toch wel bijzonder dat je besloten hebt het niet te doen, omdat de kit zo bijzonder is. Is toch wel respect waard (oei wat klinkt dat fout!) Want uiteindelijk ligt de kit nu ook maar in een schuur...