Heel interessante spot!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Laat ik even met het hoofdstuk roest beginnen:
-Voorbalk heeft een heel klein beetje aandacht nodig; bij lange na geen APK-punt
-Wielkastranden achter: rechtsachter is laswerk, linksachter een kleine plek, geen laswerk
-Schermen: top
-Deuren: niet goed bekeken (ik kon niet gaan liggen; het beton was erg nat), maar zagen er nog goed uit
-Paravan: top
-Klein plekje dorpel rechts, een centimeter of 3. Maar daar moest ik heel goed voor kijken.
Pluspunten:
-Diesel
-Eerste eigenaar
-140.000 gelopen
-Strakke bak in mooi lichtblauw
-Sedan
-Blauw interieur, alle boekjes erbij!!
Dan nog dit: hij loopt goed, ik heb hem horen starten maar de accu was leeg. De man bood nog aan om een andere accu te halen maar omdat ik zelf geen interesse heb (deze wagen is me veel te nieuw) heb ik dat aanbod afgeslagen.
De uitlaat moet vervangen worden (einddemper).
Dit alles voor slechts 490 euro!!:w00t:
De wagen is van januari 1988, dus bij invoeren hoeft er g??n BPM betaald te worden!
Mochten er ge?nteresseerden zijn; als je vragen hebt, stel ze maar:)
Edit: Ohja, ik meende stuurbekrachtiging te zien maar daar ben ik niet zeker van. Moet ik eerst een voorbeeldfoto hebben. Het is een vijfbak. Met originele radio.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Voor dat geld denk ik dat er weinig mensen te vinden zijn. Hij kost al 650 als ie in NL is ingevoerd en al(nee meer eigenlijk, laswerk is nodig voor de APK). Mochten er liefhebbers zijn voor duitse diesel drieveertig's: Ik heb er eentje met 186.000km, en die mag evt. weg voor een interessanter prijsje!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;78379 schreef : De wagen is van januari 1988, dus bij invoeren hoeft er g??n BPM betaald te worden!
Vanaf 19 jaar oud hoef je geen bpm meer te betalen.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Had ik dat eerder geweten..Lucluc;78418 schreef : Vanaf 19 jaar oud hoef je geen bpm meer te betalen.
ik had laatste nog een sedan met leer willen invoeren, maar 500 euro was toch te veel (als je dan ook nog eens 300 kilometer enkel moet rijden)... :no:
Dan had ik het leer eruit gehaald en hem door verkocht.. maar op een bod van 250 euro ging de verkoper niet in
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Lucluc;78412 schreef : Joost, dit zijn interessante mededelingen! Stond ie in Emmerich?
Jep, net over de grens bij Netterden, bij Bettray Autoverwertung. Ze hebben geen website en ik ken de man (ik kom er geregeld op jacht naar 340's, ze hebben er nu drie waarvan deze Diesel), vandaar dat als er vragen zijn ge?nteresseerden zich tot mij kunnen wenden. Telefonisch zijn ze slecht bereikbaar en hij spreekt geen Nederlands.
Wel een heel nette sloop daar. Keurig beton en grind.
Overigens schijnt er midden in Kleve nog een grote sloop te zijn. Daar wil ik ooit nog es naartoe:yesyes: