Complete B14 Turbo!
- V300 register
- Verbannen
-
Dit topic heb ik geopend om wat vragen vanuit jullie zijde te kunnen beantwoorden. Vragen kunnen hier geplaatst worden, bij serieuze interesse graag bellen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ga me nou niet vertellen dat je uitgegleden bent...
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
m'n interesse is groot maar m'n bankrekening is nu ff niet zo goed gevuld, begin volgende maand wel weer, als de setup dan nog beschikbaar is zeg ik kom maar op:D
- V300 register
- Verbannen
-
Mail van Anjo beantwoord
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ovlov 3.6L;75159 schreef : Aaaahhh Frits, verkoop je 'm nou echt? Bouw gewoon terug in de 340 en hou hem. Keizonde, ik wou nog weleens een wedstrijdje tege je doen.
Wedstrijdje tegen de 360 lijkt me leuker
(voor frits:humor: )Denk dat verkoop misschien toch wel verstandig is om wat geld voor de 360 vrij te maken.
- V300 register
- Verbannen
-
Volvo 740TIC;75191 schreef : Wedstrijdje tegen de 360 lijkt me leuker
(voor frits:humor: )
Denk dat verkoop misschien toch wel verstandig is om wat geld voor de 360 vrij te maken.
Aan de ene kant wel verstandig. Maarja, als je ziet wat een berg werk (inclusief mijn uren
Dan moet ik maar een sprintje trekken tegen de toekomstige eigenaar :+
@Ruben: Tuurlijk wil ik weleens een wedstrijdje tegen de 360 doen. Ga ik wel eerst effe chippe :f
- V300 register
- Verbannen
-
Ovlov 3.6L;75194 schreef : Aan de ene kant wel verstandig. Maarja, als je ziet wat een berg werk (inclusief mijn uren
)dat blokje heeft gekost....... daar komt natuurlijk nog een stuk emotionele waarde bij.
Dan moet ik maar een sprintje trekken tegen de toekomstige eigenaar :+
@Ruben: Tuurlijk wil ik weleens een wedstrijdje tegen de 360 doen. Ga ik wel eerst effe chippe :f
Klopt ook zeker wel, alhoewel ik vaak (door het regelmatige wisselen) niet meer zo emotioneel betrokken ben.
Als je nu je turbo gaar is meteen iets beters koopt, saab T25 ofzo en op zoek gaat naar een chipje zal de 343 niet eens perse langzamer zijn.
- V300 register
- Verbannen
-
Gereserveerd!