360 sedan 1989
- V300 register
- Verbannen
-
auto.marktplaats.nl/volvo/110320684-volv...BmJA%3D%3D&fta_ind=1
auto.marktplaats.nl/volvo/104117463-volv...BmJA%3D%3D&fta_ind=6
Via de site van de RDW kan je zien dat er op 17 augustus een nieuwe eigenaar is gekomen. Keuring komt bijna overeen, 26 aug en 28 aug. Ik kan bij de eerste advertentie de wieldoppen niet goed zien, maar volgens mij zijn die het dezelfde. Ik ben bij deze auto wezen kijken (meer dan een maand geleden), omdat hij er op de foto zo mooi uitzag, maar het was (in mijn ogen) niet veel soeps. En ook nog voor veel te veel geld. Dan probeert de nieuwe eigenaar er dus nog 200 extra uit de slepen. Ik vind hem 300 euro waard, als er een nieuwe apk op zit. Er zit veel roest aan de onderkant van de deuren, achterste wielkassen, voorbalk is niet zo fraai gelast (roest op de lasnaden) en een puinhoop van een interieur. Het zal toch echt wel om dezelfde auto gaan, want zoveel zijn er niet meer van en ook nog met trekhaak en dakraam.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Overigens een 6-polige trekhaakstekker? Een pooltje verloren in de loop der jaren zeker?
Die foto uit Amerzoden is duidelijk 'nat' genomen. Zal z'n reden wel hebben.
- V300 register
- Verbannen
-
bouchard;34234 schreef : Die foto uit Amerzoden is duidelijk 'nat' genomen. Zal z'n reden wel hebben.
Jep, in de volle zon was mijn conclusie ook: die kan wel een poetsbeurtje gebruiken. Als die nou ook al eens in het verleden een tectielbeurtje had gehad.... :cry2:
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Allemaal iets te toevallig om verschillende wagens te zijn;)
Weet je wat ik nou niet snap? Waarom zijn verkopers niet eerlijk in hun advertenties? Door gebreken en slechte dingen niet te vermelden haal je jezelf heel veel extra werk op je hals. Veel mensen die geinteresseerd zijn, maarwaarschijnlijk niemand die wil kopen. Veel vragen, bij bekijken veel negatieve reacties 'in de advertentie vermeld je niet dat de lak zo verweerd is' en meer van dat soort dingen.
Toen ik mijn 340 verkocht, had ik ook een advertentie geplaatst. Heel uitgebreid, misschien weten jullie het nog wel (de groene NK-01-PS). Ik had echt alles in de advertentie beschreven, ook de minder mooie puntjes. Ik heb 2 telefonische reacties gehad, de 2e persoon die belde kwam snel kijken en de wagen was verkocht. Ik heb aan de verkoop dus maar weinig tijd/moeite moeten besteden, volgens mij omdat de auto echt zo was als in de advertentie stond beschreven.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Overigens ik vind rood een moeilijke kleur, na mijn mening word die eerder mat dan een andere kleur.
- V300 register
- Verbannen
-
Markvictor;34307 schreef : Overigens ik vind rood een moeilijke kleur, na mijn mening word die eerder mat dan een andere kleur.
Niet alleen naar jouw mening, rood is inderd??d eerder mat. Je hebt ook een soort blauw wat heel snel vaal wordt, geen gezicht :cry2:
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
AKA "Stofjasblauw"... :humor:Dutchie;34314 schreef : Niet alleen naar jouw mening, rood is inderd??d eerder mat. Je hebt ook een soort blauw wat heel snel vaal wordt, geen gezicht :cry2:
- V300 register
- Verbannen
-
Dutchie;34314 schreef : Je hebt ook een soort blauw wat heel snel vaal wordt, geen gezicht :cry2:

- V300 register
- Verbannen
-
bouchard;34839 schreef :
Vertel mij wat! Ik blijf poetsen! Als 't ie glimt vind iedereen het een prachtige kleur, maar de overige 30 dagen vd maand is ie weer dof. :no_comment:
Lekker een dikke laag blanke lak erover gooien?