(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
Is er nu niemand die een zwert hemeltje kan gebruiken
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-05-2006 10:28 #624631
door Robbert Jan Veraa
Is er nu niemand die een zwert hemeltje kan gebruiken is gemaakt door Robbert Jan Veraa
Ik heb begin mei een advertentie geplaatst waar ik een compleet gaaf zwart hemeltje voor nop aan de liefhebber geef als ie de correcte bijpassende auto heeft.
De reacties waren ongelofelijk; niets!
Ik kan moeilijk geloven dat er niemand is die er eentje zoekt en daarom hou ik het vast tot het eind van de maand....
De reacties waren ongelofelijk; niets!
Ik kan moeilijk geloven dat er niemand is die er eentje zoekt en daarom hou ik het vast tot het eind van de maand....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-05-2006 10:35 #640916
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Is er nu niemand die een zwert hemeltje kan gebruiken
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-05-2006 13:09 #640917
door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic Is er nu niemand die een zwert hemeltje kan gebruiken
't Zou mooi zijn als ie goed terecht komt...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-05-2006 18:35 #640918
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Is er nu niemand die een zwert hemeltje kan gebruiken
JA GRAAG!!! Had de advertentie gezien maar dacht dat het een foutje was. Ik heb ook een schuifdak (zie "Mijn eerste Volvo..") en als het past wil ik hem GRAAG hebben!!!!
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-05-2006 09:55 #640919
door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic Is er nu niemand die een zwert hemeltje kan gebruiken
Carlo,
Jeroen,
Heb jij een echte GLT? Ik kan zo direct het artikel niet terug vinden, misschien dat je de link kunt doorsturen...
Ik ben ondertussen ook benaderd door Jeroen van Bodegom ervoor. Ik prefereer dat de spullen naar een echte GLT gaan dus wie me dat kan aantonen....
Het spul kwam uit een 5-deur en heeft dus handgrepen achter (kan volgens mij ook in een 3-deur passen)en ja die zitten er ook bij.
Wat dacht je dat er fout was aan de advertentie? Ik had er eerst "voor weinig" ingezet om te zien of er iemand was die het echt nodig had, die had het dan gewoon gekregen, maar geen reacties.
Toen stilzwijgend weinig verandert in nop en nog hetzelfde.....zegt me veel.
Jeroen,
Heb jij een echte GLT? Ik kan zo direct het artikel niet terug vinden, misschien dat je de link kunt doorsturen...
Ik ben ondertussen ook benaderd door Jeroen van Bodegom ervoor. Ik prefereer dat de spullen naar een echte GLT gaan dus wie me dat kan aantonen....
Het spul kwam uit een 5-deur en heeft dus handgrepen achter (kan volgens mij ook in een 3-deur passen)en ja die zitten er ook bij.
Wat dacht je dat er fout was aan de advertentie? Ik had er eerst "voor weinig" ingezet om te zien of er iemand was die het echt nodig had, die had het dan gewoon gekregen, maar geen reacties.
Toen stilzwijgend weinig verandert in nop en nog hetzelfde.....zegt me veel.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-05-2006 10:30 #640920
door V300 register
ik denk dat het vooral zo is dat nog niet veel mensen de advertentierubriek iedere week doorkijken.....
als er iemand ideen heeft om dat te verbeteren?
groetjes Wouter
als er iemand ideen heeft om dat te verbeteren?
groetjes Wouter
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-05-2006 10:34 #640921
door V300 register
owja Robbert-Jan;
een GLT heeft af-fabriek al een zwarte hemelbekleding (behalve de sedans); dus een eigenaar van een 'echte' GLT zal zowieso geen belang hebben bij een zwarte hemelbekleding, want die heeft ie al....
de 360 van jeroen is zn leven begonnen als GL, en heeft dus een witte hemel.
wel heeft ie ondertussen een complete bodykit, een bult accessoires en zelfs een lederen interieur erin zitten.
het gaat dus om deze auto:
www.volvo300club.nl/fotoalbum.php?autoid=53
Carlo heeft een 340; ook wel een mooie auto! maar het is wel een 3-deurs dus ik weet niet of dat hemeltje zou kunnen passen?...
www.volvo300club.nl/fotoalbum.php?autoid=23
een GLT heeft af-fabriek al een zwarte hemelbekleding (behalve de sedans); dus een eigenaar van een 'echte' GLT zal zowieso geen belang hebben bij een zwarte hemelbekleding, want die heeft ie al....
de 360 van jeroen is zn leven begonnen als GL, en heeft dus een witte hemel.
wel heeft ie ondertussen een complete bodykit, een bult accessoires en zelfs een lederen interieur erin zitten.
het gaat dus om deze auto:
www.volvo300club.nl/fotoalbum.php?autoid=53
Carlo heeft een 340; ook wel een mooie auto! maar het is wel een 3-deurs dus ik weet niet of dat hemeltje zou kunnen passen?...
www.volvo300club.nl/fotoalbum.php?autoid=23
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-05-2006 11:57 #640922
door Robbert Jan Veraa
Ik heb de auto's al gezien op de ledenlijst.
Een echte GLT kan altijd een "ongelukje" gehad hebben waardoor er bijv. een winkelhaak in het hemeltje is gekomen. Dan is het leuk om dit te kunnen verhelpen.
Bij mijn weten is de dakplaat gelijk maar heeft een 3-deur geen handgrepen achter (??) dus zou een hemeltje "gelijk" wezen..
Een echte GLT kan altijd een "ongelukje" gehad hebben waardoor er bijv. een winkelhaak in het hemeltje is gekomen. Dan is het leuk om dit te kunnen verhelpen.
Bij mijn weten is de dakplaat gelijk maar heeft een 3-deur geen handgrepen achter (??) dus zou een hemeltje "gelijk" wezen..
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-05-2006 18:20 #640923
door V300 register
Ik mag dan wel geen GLT of GL hebben maar dat neemt nog niet weg dat hij bij mij goed zal staan. Ik kan handgrepen plaatsen achter. Er zit voor 4 handgrepen bevestigingsgaten.
Enne, aangezien MP populairder is dan de rubriek van de club kijk ik minder vaak op de clubsite...
Duss ... Wie krijgt de en wie krijgt de ???
Enne, aangezien MP populairder is dan de rubriek van de club kijk ik minder vaak op de clubsite...
Duss ... Wie krijgt de en wie krijgt de ???
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-05-2006 08:17 #640924
door Robbert Jan Veraa
Carlo,
Ik heb een goed pleidooi gekregen van Jeroen waarom het zou moeten voor zijn auto en ik ga kijken of we kunnen afspreken.
Anders contacteer ik je weer terug.
Ik heb een goed pleidooi gekregen van Jeroen waarom het zou moeten voor zijn auto en ik ga kijken of we kunnen afspreken.
Anders contacteer ik je weer terug.
Moderators: Mark Smeets