voorstellen vaulvau
- V300 register
- Verbannen
-
Ja ook ik heb dat virus al heel lang, ?berhaupt het auto virus

Ooit als klein jochie begonnen in de 340 van me vader. Een cr?me witte 1.4 basis, 2 deurs. De SF14TZ. Mijn vader kocht deze bij Baars in Badhoevedorp toen de auto net geen 3 jaar oud was.
Aangestoken door zijn werkgever, die had 3x 345 cvt's voor de deur....
Ik zelf had een zwak voor de GLT, dus die kwam toen ik mijn rijbewijs had gehaald.....
Sedan zoals in de folder, instructieboekje etc.
De SF06BX ingeruild later op Franse rommel....
Nu na lange tijd en omwegen via Nissan 200sx (4x!!) Bmw's E30 wil ik terug naar huis....
Dus er komt weer een 300.....
Ik ben in onderhandeling over een 360GLT, maar denk dat het met de verkoper op niks uit gaat draaien.....
Ik heb een 340 2deurs cvt op het oog, en tevens Thomas een pb gestuurd over de oude sedan Joop.
Als Daily heb ik nu nog een V40 2.0 exclusive, 1997.... die gaat er uit als er een 300 is
Greetz
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- interessante advertentie gezien ??
- Advertentierubriek
Ik hoop dat je snel iets moois kan vinden om te koesteren!

- V300 register
- Verbannen
-

Toevallig dat de GLT er ook tussen staat en de cvt ook.....
Ondertussen ook met Thomas pb's aan het uitwisselen
- V300 register
- Verbannen
-
vaulvau;225732 schreef : Dat komt goed, struin al dagen het forum door
Toevallig dat de GLT er ook tussen staat en de cvt ook.....
Ondertussen ook met Thomas pb's aan het uitwisselen
Die wagen van Thomas, daar ben ik gaan kijken. Zeker de moeite waard! Heel netjes, en rijdt op zich prima! Alleen even een nieuwe chokekabel, maar als je de auto koopt heb ik er wel ergens eentje denk ik...
Die auto is in elk geval zeker de moeite waard! Het is dat n?g een auto er bij voor mij moeilijk wordt, anders had ik hem sowieso gekocht

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Helemaal voor de 360's geldt dat er nu eenmaal weinig aanbod is en dat je soms gewoon even moet afwachten. Er staat bijvoorbeeld een leuke GL Injection te koop in Twente.
Met name als je zo'n auto dagelijks gaat gebruiken lijkt een 360 injectie me fijner/betrouwbaarder dan een 1400 of 1700.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;225745 schreef : Met name als je zo'n auto dagelijks gaat gebruiken lijkt een 360 injectie me fijner/betrouwbaarder dan een 1400 of 1700.
Helaas ook duurder in belasting en verbruik (en verzekering) vrees ik, maar als je daar niet mee zit lijkt me dat ook zeker zo betrouwbaar. Hoewel, je moet dat relatief zien, want als je alles goed in de gaten houdt en er kort op zit dan zijn een 1400 en 1700 ook gewoon perfect betrouwbaar. Alleen als je er weinig tot niet naar om wilt kijken dan zou ik zeker een 1700 links laten liggen...
Qua fijner, een goede 1700 vind ik persoonlijk echt niet onder doen voor een 2 liter, maar dat is ook erg persoonlijk. Hoewel mijn ervaring met een 2 liter slechts een paar proefritjes is.
Een 1.4, daar moet je wat geduld mee hebben, want t.o.v. de moderne auto's zijn ze wat traag. Ook heb ik sterk het idee dat mijn 1700 (sedan) een stuk comfortabeler geveerd is dan mijn 1.4 (die is wat harder en strakker), hoewel het gewicht op kenteken maar 20kg scheelt...
Mijn advies: ga met alle 3 de uitvoeringen een proefrit maken, en kies dan de auto die jou het beste bevalt

- V300 register
- Verbannen
-

Vroeger dus lachte de jongens uit mijn vrienden kring me uit met mijn 'trutteschutter', maar ik had rwd, kon ermee driften, knallen en trappen.... Dat lukte hun niet met golfjes etc. Tot ze een keer mijn auto mochten rijden....
Maar goed, eerst maar even bij een paar kijken, de basis moet goed zijn.... Dus zo min mogelijk laswerk.
Opties als elektrische ramen, stoelverwarming, airco, mistlampen, dat wil ik zelf nog inbouwen als dat er niet in zit.

- V300 register
- Verbannen
-

Had dat ook en weer een 360glt kunnen vinden.
En 1 van de enige met een katalysator eronder!
Helaas zijn er ook de nodige met wat laswerk, net als die van mij.
Een hele nette kost meestal wel meer en moeilijk te vinden, behalve bij de clubleden.
Vraag is of die hem willen verkopen.
Succes met zoeken/kijken en vergelijken!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Bijvoorbeeld deze: www.v3c.nl/advertenties.php?adid=5857
Zoek u zoiets?
- V300 register
- Verbannen
-

Deze had ik inderdaad ook voorbij zien komen, en een mooie 360 bordeaux rood met cr?me interieur.....
Ik ga niet over 1 nacht ijs, en ben bereid best een eindje te rijden en meerder te bekijken, kan de centen maar 1x uitgeven...
Bedankt voor het mee denken!