Moe maar voldaan thuis
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Met milimeterwerk en veel sturen kon ik de bus buiten krijgen. Wel weer heerlijk om in dat ding te rijden. Daarna kon ik de antraciet grijze Volvo 340 automaat uit de schuur halen. Morgen laten keuren en vrijdag verder klaarmaken. Een bekend clublid van ons allen gaat er dan mee rijden.
Daarna bus terug, motoren terug, tafel terug, twee slopers naar binnen duwen, Amazone naar binnen duwen en daarna de automaat naar binnen.
Dan is het heerlijk als je in een Porsche met een lekker muziekje naar huis kunt rijden. Heb daarna nog iets voor de EVC gedaan en ga nu douchen en slapen.
Het is toch weer heerlijk je spieren te gebruiken waarvoor ze eigenlijk bedoeld zijn.........
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik hoop vanmiddag na mijn werk nog even naar de sloop te kunnen om de auto waar ik dinsdag was verder leeg te trekken, ff lekker afreageren na een dagje computeren
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Mijn geduld ook, dus dat scheelt!AvdAkker;69039 schreef : ben ik ff blij dat ik al ingepland sta bij erik, de wachtrij is aardig lang
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Vanochtend besloten een andere motor er in te leggen en zo gedaan. Om 15:00uur alles klaar en toen alleen nog koelvloeistof bijvullen. Na 6 liter koelvloeistof kon er nog meer bij. Bij 8 liter overstroomde de net ingebouwde motor. Toen heb ik maar heel snel de auto op de brug gezet. Gereedschap opgeruimd. De andere auto's naar binnen geduwd. De deur van mijn werkplaats hermetisch afgesloten en mezelf een prettige weekend toegewenst........
Maandag of dinsdag ga ik weer de motor vervangen. DAN MOET HET TOCH GOED KOMEN, TOCH.........
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
:humor:
Prachtig, dat je dat 'even' kunt doen:worship:
- V300 register
- Verbannen
-
....:lol:..relax heren! :humor: ... ik wilde jullie niet laten schrikken...Bodejodel;69047 schreef : Mijn geduld ook, dus dat scheelt!
mijn wagentje doet het prima sinds ongeveer de halve 300club er mee bezig is geweest :worship:...waarvoor nog steeds mijn grote dank!
Nee, hij is niet klaar of af, maar ik tuf tevreden rond...