De garage
- V300 register
- Verbannen
-
De volvo 340 bij het tv programma de garage. Alles gewonnen, enkel bij auto wassen was die 2e geworden...
Niet gedacht dat die als beste zou remmen en slalommen...
Zeker als je weet dat het model uit 76 komt, en die andere moddelen die mededen toch een heeeel stuk later waren!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Denk maar niet dat andere mensen naar jou kijken van: oh, wat een originele stoere auto. Integendeel: hoe kom ik zo snel mogelijk langs deze baksteen, want daar wil ik niet achter rijden.Ik heb wel het idee dat mensen niet weten wat voor auto mijn 360 is. Zit een gril met verstralers op en dan zie je het logo niet meer. En de sedan uitvoering maakt het natuurlijk nog ingewikkelder.
Meer verbaasde blikken. Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
lucluc;30457 schreef : Laten we wel wezen, de Volvo 340 IS een saaie auto. En ik ben ook een saaie gast.
Denk maar niet dat andere mensen naar jou kijken van: oh, wat een originele stoere auto. Integendeel: hoe kom ik zo snel mogelijk langs deze baksteen, want daar wil ik niet achter rijden.
Klopt helemaal! Gister haalde ik ook een of ander jong gastje in, en ik kon gewoon aan z'n gezicht zien dat hij dat niet leuk vond. Dus ging hij mij maar weer inhalen