Even voorstellen

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-06-2007 20:24 #626129 door V300 register
Even voorstellen is gemaakt door V300 register
Ik kijk hier nu een tijdje op het forum rond, dus wel even netjes om me voor te stellen.
Ik ben vormgever en illustrator van beroep. En als vormgever moet je natuurlijk een stijlvolle auto hebben :D Vandaar een Volvo 300.
Ik ben niet erg technisch, maar met alle info hier beschikbaar op het forum hoop ik toch het nodige zelf te kunnen doen aan m'n 340 1.4 3-deurs 4-bak. Helaas een nogal door roest geteisterd exemplaar. Heeft nog APK tot december, en ik hoop nog een jaartje extra.
Dit is mijn tweede 340 reeds, hiervoor een 5-deurs 5 bak gehad, maar die is al na 3 maanden in mijn bezit door de keurmeester op roest naar de sloop verwezen. Maar zoveel plezier van de auto gehad dat ik toen ik deze te koop zag niet lang hoefde na te denken. En inmiddels mijn vriendin (en mede-gebruiker) zo enthousiast gemaakt dat ze ook al andere exemplaren spot. (Voor die tijd was haar antwoord op de vraag: "wat voor auto is dat?" - "een blauwe" :humor: ).

Zo lang mijn huidige 340 de APK blijft doorstaan ben ik er dik tevreden mee, maar stiekem kijk ik wel uit naar een minder door roest geteisterd exemplaar.
En omdat de auto ook kan inspireren, een portret:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-06-2007 21:21 #672883 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Even voorstellen
Dat is een mooi gefotosoepte foto!
Onheilspellend 340je...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-06-2007 21:22 #672884 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Even voorstellen
Dat is een aparte collage.