Werk- en kletscafé Landhorst
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Ik ben bijna iedere zondag in mijn werkplaats te Landhorst (redelijk centraal in Nederland en Europa gelegen) te vinden. Hier heb ik een brug en enig apparatuur.
Het lijkt mij een leuk idee om mijn werkplaats ook ter beschikking te stellen aan leden van de Volvo300club (tegen een bescheiden vergoeding of tegenprestatie) en voor niet leden (tegen normale vergoeding). Aangezien ik deze werkplaats in een landelijk gebied heb is de ervaring dat we rustig en ongestoord kunnen werken.
Een bezoek aan mijn werkplaats levert doorgaans meer rust op dan een dagje Walibi-Flevoland.
Mijn werkplaats is makkelijk te bereiken en nog op redelijke afstand voor mensen die wonen in de circel Enschede, Apeldoorn, Amersfoort, Utrecht, Gouda, Breda, Antwerpen, Maastricht, Kleve.
De postcode en huisnummer zijn: 5445 PD 12
Graag tot ziens,
Erik
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ben je er alleen op zondag? Dat vindt mijn vriendin niet gaaf, dan mag ik altijd de croissants halen over de grens
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dan kom ik wellicht een keer mijn versnellingsbak vervangen, die schakelt nog, maar met een hoop bijgeluiden...Erik;24093 schreef : Brug is ook geschikt voor een 740.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
bartbrom82;24096 schreef : Ben je er alleen op zondag? Dat vindt mijn vriendin niet gaaf, dan mag ik altijd de croissants halen over de grens
Ik zou die vriendin even de grens over brengen
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
bodejodel;24084 schreef : Kan je brug ook een 740 tillen?
Ik heb er een 745 op zien staan!
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb je vandaag nog proberen te bellen, maar heb je niet meer kunnen bereiken. Kun je de vario (liefst zo snel mogelijk) nog mee naar Arnhem nemen? Ik ben t/m vrijdag gewoon in Arnhem.
Groeten,
Frits