motorkapisolatie
- V300 register
- Verbannen
-
Ps. Heeft of weet iemand nog de originele inbouwinstructie voor de mistlampen voor de twee liter 1984?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

mag ik vragen waar je dat vandaan hebt, bij mij is het ook compleet vergaan en nodig toe aan vervanging
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Hoe heb je het kleppendeksel zo mooi egaal grijs gekregen? Opgeschuurd of gespoten?
- V300 register
- Verbannen
-
Niet al te lang geleden heb van hetzelfde materiaal een aantal matjes gekocht bij de GAMMA of Praxis. Bij een bouwmarkt zijn er dus rollen of matten te krijgen van dit schuim. Acoustic foam is volgens mij de zoekterm en via Conrad ben ik er ook weleens aan gekomen. Legio mogelijkheden dus.Joris;195252 schreef : Als nieuw, maar dat is het ook
mag ik vragen waar je dat vandaan hebt, bij mij is het ook compleet vergaan en nodig toe aan vervanging
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Hier is de afdeling isoleermateriaal van Conrad, ik denk dat het wel goed tegen warmte kan aangezien speakers ook behoorlijk heet kunnen worden in een kleine ruimte.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
De ronde uitsparing in de isolatie (ca 8cm ) heb ik weg gelaten omdat die niet nodig is, het malletje heb ik met een viltstift en een oude krant gemaakt.
- V300 register
- Verbannen
-
Volideovo;195274 schreef : Dit is brandvertragende geluidsisolatie voor auto?s gekocht bij Formido voor 10 euro.
Mooi dat je er rekening mee hebt gehouden:y: Je wilt geen smeulende bende onder de kap:no: