Gat kokerbalk rechtsachter
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Hammerite is voor hekwerken.......................
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Bart Manders;181401 schreef : Is absoluut afkeur,maar is gelukkig vrij makkelijk te repareren.Dat is de ophanging van de tankof zie ik t verkeerd?
Hammerite is voor hekwerken.......................
Lees de APK regelgeving goed door en dan staat er ergens dat de kofferbakbodem belast 8E is, dus mag er 25% van je gehele kofferbakbodem weggerot zijn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Berichten: 10
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik vraag me ook af of het dichtlassen zin heeft, als er kennelijk condenswater (uit de C-stijl?) in blijft staan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Die laag is prachtig maar als er roest onder te zien is, is het te laat dan kan je beginnen met lassen.
Zelf heb ik het met een plaatje dicht gelast, het plaatje heb ik zo groot gemaakt dat het ook vast zit onder de benzinetank ophanging.
Na het lassen alles met nox-rost uit de spuitbus behandeld en toen een lekker laag underbody coating van de buitenkant en een laag tectyl aan de binnen kant. :y:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
dat het rot is een samenloop van omstandigheden:
- er zit dubbel gelaagd plaatwerk waar geen beschermende laag tussen kan komen
- er komt condenswater tussen deze plaat lagen
- de coating is vochtdicht dus het water kan niet weg
open maken (het gehele deel dubbele plaat verwijderen) vervangen met 1 dikke nieuwe plaat in de juiste vorm, dichtlassen, gaatje erin voor het condenswater, tectyleren, klaar.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.