grille
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
http://www.v3c.nl/foto.php?id=182&fotonr=1&tabel=autos
een prachtige GLT met een mooie zwarte grille,
ik liep hier helemaal warm voor en wilde dit ook, vorig weekend een zwarte grille gekocht, net proberen te passen, boven komt hij goed uit maar onder niet, hij ligt als het ware ca 1,5 cm over de bumper heen. oude grille erbij en even goed vergeleken: nieuwe grille is 2 cm langer en heeft 4 rijen met gaten ipv 3, ook zijn de spaken van de 4gats grille dunner. genoeg rare praat, de foto's zeggen genoeg.
mijn vraag: is deze grille ook origineel 340 of is het van een ander type? en hoe krijg je hem dan wel goed gemonteerd of gaat dit niet en zat hij zo goed? heb in het fotoalbum ook de volgende gls gevonden waarbij de grille ook zo zit, is overigens dezelfde grille als mijn zwarte, alleen is deze dan ook weer met chroomrand uitgevoerd.
http://www.v3c.nl/foto.php?id=181&fotonr=1&tabel=autos
ben er niet tevreden mee zoals hij bij mij zat op de foto, als ik hem niet beter krijg zit er niets anders op dan het chroom van de chromen grille weg te schuren en de hele grille voor te bewerken en te spuiten, anders kan ik met een flesje poets wel me eige uitleven.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
http://www.v3c.nl/foto.php?id=145&fotonr=4&tabel=autos
das jammer, word schuren:(
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Deze grille verkopen en er een andere zwarte voor terugkopen.
Onder dat chroom zit namelijk g??n mooi zwart.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
volvofiel;57011 schreef : Nee! Niet schuren! Zonde!
Deze grille verkopen en er een andere zwarte voor terugkopen.
Onder dat chroom zit namelijk g??n mooi zwart.
maakt niet uit, word toch overgespoten. chroomlaagje is af te schrijven, tussen de motorkap en tussen grille en voorbumper is het helemaal groen/blauw en gebobbelt. als iemand wat te ruilen heeft heb ik daar ook wel vrede mee.
- V300 register
- Verbannen
-
Edit:
modulo9.rendered.hyves.org/42600001-4265...42619860_6_2z3T.jpeg Ik zou persoonlijk dan het gaas zwart doen, en het chrome laten zitten.
- V300 register
- Verbannen
-
Je kan inderdaad beter ff schuren en lakken, krijg je een veel mooier resultaat (subtieler in ieder geval).
Racegaas in/over de originele grille ziet er echt vreselijk "dit hoort niet hier" uit.
Er heeft er al eens een met dat spul op het forum rondgeslingerd, heeeeel lang geleden, een forumversie of 3 terug.
Wat overigens ook wel leuk is: Een grille in carosseriekleur!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ik vond mijn huidige grille juist heel wijs, met dat volvo vrachtwagen logo en het gaas achter de grille, ik was in eerste instantie alleen op zoek naar een grille met zwarte rand, om vervolgens het gaas hier weer achter te plaatsen en bij het spuiten dit gaas groen te laten poedercoaten zodat het een tikje meer opvalt. dan hoefde ik alleen het zwart te poetsen en kon ik een grille spuiten besparen. ook wil ik zoveel mogelijk van het chroom eraf hebben om het contrast kawasaki-groen / night-black beter uit te laten komen. was me er helemaal niet van bewust dat behalve de oude 343 neus er per facelift een apart model grille is, anders had ik deze grille nooit gekocht.
- V300 register
- Verbannen
-
ruilen is OK wat mij betreft, maar ik ga niet moeilijk lopen doen met verzenden etc.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
antiekeradio;57030 schreef : ik heb nog wel een geschuurd/zwart overgespoten grille van het 3e type liggen. (zoals je nodig hebt dus)
ruilen is OK wat mij betreft, maar ik ga niet moeilijk lopen doen met verzenden etc.
ben van plan om me in te schrijven voor de toertocht op 8 juni, weet niet of jij daar dan ook aan meedoet wouter maar anders kunnen we dan mooi ruilen?:groovy:
- V300 register
- Verbannen
-