11-05-2013 Sleuteldag van Vliet Leidschendam
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Inschrijving is sinds afgelopen weekend open, tot de datum vermeld op de kalender.
Her en der lees ik berichten op het forum van leden die komen maar waarvan ik geen aanmelding heb staan, hier kan ik heel kort over zijn: zonder aanmelding wordt er niet aan je auto gesleuteld! Zorg er dus voor dat je je op tijd inschrijft.
Denk ook aan het sleuteldagreglement, link staat in de aankondiging op de kalender.
Gr en tot de 11e
Anjo
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
volvomania;216125 schreef : Ik zal ook naar Leidschendam komen dus als er nog iets moet meegebracht worden, laat maar weten.
Goed dat je het laat weten, vanavond zal ik de bestelling doorgeven

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-

EDIT: Ben ook bezig met de procedure om me lid te maken van de club moest dat een probleem zijn.
- V300 register
- Verbannen
-
Anjo: Is naast aangekondigde klussen er een mogelijkheid om het stadslichtlampje aan te schaffen en te vervangen? Is een monster klus, maar bij beschikbaarheid van de onderdelen wil ik het wel gokken. :yesyes:
- Mark Smeets
- Moderator
-
Bampwns;216157 schreef : kan ik me nog inschrijven? ik weet dat het een dag te laat is maar ik zie het nu pas
EDIT: Ben ook bezig met de procedure om me lid te maken van de club moest dat een probleem zijn.
Ik zou als ik jou was even gewoon een mailtje sturen zoals vermeld op de site: v3c.nl/evenementen.php?evenementid=171
Het is wel nodig dat je lid bent, maar als je daar al mee bezig bent dan is dat normaal geen probleem. De ledenadministratie is volgens mij ook altijd aanwezig bij deze sleuteldag

- V300 register
- Verbannen
-

EDIT: Mailtje is verzonden.