Na bespreken ALV 2012
- V300 register
- Verbannen
-
Ik vond het iig een succesvolle Vergadering.
Ook nog wat onderdelen mee kunnen nemen, bedankt!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Het is wel leuk om jullie eens in het echt te ontmoeten.
Ook weer veel tips gehad voor kleine dingetjes die toch stiekem veel tijd kunnen kosten, dus weer veel te proberen de komende tijd.
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
vincentengel1990;194836 schreef : Is het het waard om er volgend jaar naar toe te gaan?? wetende dat ik er 2 uur voor in de auto moet zitten.
2 uur? Ga je de auto duwen? Ik was vanuit zuid limburg op 1 uur en 20 minuten thuis... in 2 uurtjes was ik in Emmeloord van te voren :yesyes:
Dus vanaf Heeze is het maar ruim een uurtje en zeker de moeite waard!
Geslaagde dag voor mij. Ook weer wat nieuwe gezichten gezien achter bekende forum namen (sorry dat ik je niet meteen herkende Chris, de 940 had ik wel al gezien

- V300 register
- Verbannen
-
Mark heeft de nodige vliegervaring !
Een gezellige vergadering op een mooie plek en manlief heeft zich kandidaat gesteld voor een bestuursfunctie, ik zie dus mijn sterretje al schitteren.
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Zo gaat het clubblad mogelijk nieuwe kopjes er bij krijgen, waardoor ie nog leuker en interessanter wordt,
- Zo komt er een inventarislijst voor de gereedschappen en andere spullen van de TC (red. Er zou een inventarislijst voor de EVC spullen kunnen komen en waar deze liggen opgeslagen en wie hiervoor (hoofdelijk?) verantwoordelijke is?)
- Er wordt nu al gereserveerd voor het volgende lustrum (dat wordt volgens mij een knalfeest)
- Heel veel activiteiten voor de EVC zijn in gang gezet. Er zijn nog wel mensen nodig voor hand- en spandiensten en er is aanvulling voor de beurscommissie nodig (dus meld je aan bij het secretariaat)
- de club groeit nog steeds met leden, Jippie
- er komt beleid over de onderdelenvoorziening
- er komen minimaal 4 sleuteldagen per jaar. De TC vind een sleuteldag in de wintermaanden te koud.
- de nachtrit is in goede handen en wordt extra gecontroleerd op mogelijke fouten. (lijkt me gezellig om voor de nachtrit gezamenlijk te eten en na de nachtrit nog na te feesten..........wordt vervolgt.....hi,hi

Ik heb weer veel mensen kunnen spreken. Dat vond ik kei gaaf. Deze ALV was een leuk alternatief voor het carnaval.....
- V300 register
- Verbannen
-

@Maurits de notulen zullen verschijnen op dezelfde locatie als waar nu de notulen 2011 stonden, maar dan met 2012 in de bestandsnaam.
dus www.volvo300club.nl/alv/notulen_2012.pdf
deze link werkt nu nog NIET, maar over een tijdje (als ze uitgewerkt zijn etc) wel natuurlijk.