Nabespreking sleuteldag Enschede
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
De tosti's waren lekker van Olga en Freddy zijn moeder.
Graag zie ik de foto's tegemoet.
Volgend jaar mogen we terug komen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Laurens en consorten: bedankt voor de organisatie. Het is een hele fijne sleutelgarage en de tosti's waren heerlijk.
Ik ben overigens niet aan sleutelen toegekomen omdat mijn koelingsprobleem volgens de deskundigen toch een electra-probleem leek te zijn.
Ik was errug blij dat Wouter B. met me mee terug reed want toen steeg de temperatuurmeter tot grote hoogten. Wouter toonde aan dat de motor helemaal niet zo heet was en dat de meter dus wel kaduuk moest zijn.
Maar wat is dat, psychologisch gezien, moeilijk om met een extreem uitslaande temperatuurmeter door te rijden.
Afplakken of een andere klokkenset dan maar. Heb er nog 2 in de schuur liggen.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
de volvo snorde met gemak de 200 KM naar huis met:
- nieuwe d-riem + spanrol (v-snaren waren nog heel goed)
- nieuwe boutjes in het koppelstukje (oude zagen er eigenlijk nog best goed uit, wss al een keer vervangen door Ruben)
- 2 nieuwe verstralers in de voorbalk!
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
eipmiw;186648 schreef : Dat was weer een zeer aangename sleuteldag!
Laurens en consorten: bedankt voor de organisatie. Het is een hele fijne sleutelgarage en de tosti's waren heerlijk.
Ik ben overigens niet aan sleutelen toegekomen omdat mijn koelingsprobleem volgens de deskundigen toch een electra-probleem leek te zijn.
Ik was errug blij dat Wouter B. met me mee terug reed want toen steeg de temperatuurmeter tot grote hoogten. Wouter toonde aan dat de motor helemaal niet zo heet was en dat de meter dus wel kaduuk moest zijn.
Maar wat is dat, psychologisch gezien, moeilijk om met een extreem uitslaande temperatuurmeter door te rijden.
Afplakken of een andere klokkenset dan maar. Heb er nog 2 in de schuur liggen.
Wim achter op de teller zit nog een soort regelaartje met drie pootjes. Die zou je ook kunnen vervangen, bij een 400-serie hielp het om de temp meter omlaag te krijgen
- V300 register
- Verbannen
-
Plaatje bij het praatje:
Duits clublid met een belachelijk mooie en harde 340. En rood is echt rood!
En de GLS van Jos:
- V300 register
- Verbannen
-

Wat een leuke en leerzame dag hebben we gehad met een aardige en zeer behulpzame gastheer en allemaal knappe mannen die er niet voor schromen hun handen uit de mouwen te steken. Mijn 360 is heel blij met de nieuw gemonteerde koplampen en grill en wij vinden zo'n dag voor herhaling vatbaar. Bedankt allemaal !
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
MIJN 340 HEEFT NOG NOOIT ZO LEKKER GELOPEN! WAT EEN GENOT OM IN TE RIJDEN!
En nu weet ik ook dat er nog meer flinke verbeteringen mogelijk zijn. Kortom, hartelijk dank aan onze gastheer en alle geweldige clubleden die mij hebben geholpen om dit prachtige resultaat te behalen. Met name Niels, Wouter & Wouter en Freddy
Toevoeging:
Jos, die lampen in je bumper zien er echt strak uit! Ben benieuwd hoe het eruit ziet als ze het ook doen straks.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
De sleuteldagen zijn aan te raden ook al heb je niks te sleutelen

Het was zeker een leuke zaterdag!