Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Nabespreking Het Grote V3C BBQ- Stap- en Slaapweekend 2011!

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-08-2011 09:38 #631404 door Jeroen van Bodegom
Zo, dat is lastig wakker worden... Goedemorgen allemaal, eerste update vanuit mijn bedje... Volgens mij zijn ze beneden ook redelijk #brak. De kids zijn al aan het keten op hun eigen verdieping.
Eerst even ontbijten en een liter koffie naar binnen werken, dan zien we wel verder... Het was wel erg #gezellig! :+

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-08-2011 12:50 #883811 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nabespreking Het Grote V3C BBQ- Stap- en Slaapweekend 2011!
#mooi @Jeroen :D

Maareh..., pics or...!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-08-2011 14:27 #883812 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nabespreking Het Grote V3C BBQ- Stap- en Slaapweekend 2011!
Net thuis. Mijn hoofd voelde al draaierig en nu is ie ook nog verbrand. Was erg gezellig, nu weet ik wat ik gemist heb de afgelopen jaren!

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
21-08-2011 15:08 #883813 door Mark Smeets
Same here, net thuis, en brak vanmorgen...
ik werd om 8 uur al een keer wakker, en toen ik mijn ogen weer dicht deed draaide mijn hele luchtbed alle kanten op :+
Bier van Karsten is errug lekker, maar verraderlijk!

Verder in ??n woord, top! Veel en lekker vlees, zeker de spare ribs! Kleine, maar gezellige die hard groep. En het stappen maakte het een totaal ander club evenement van dan normaal. Toppie :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-08-2011 15:42 #883817 door V300 register
jeuh, ook weer thuis. Was weer een leuke editie dit jaar, met weer een hoop nieuwe (bbq) gezichten en zoals het hoort een heule hoop te ouwenelen en lekker eten. Dit keer geen kater-eraf-sleutel-festijn op de parking (gelukkig!)

W?l een punt van zorg!!! er waren te weinig mensen die ook daadwerkelijk met een volvo 300 kwamen :-)

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-08-2011 15:58 #883819 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Nabespreking Het Grote V3C BBQ- Stap- en Slaapweekend 2011!
We hebben er toch nog een verjaardagsvisite achteraan geplakt. Kids hebben het zowaar nog erg goed gedaan, maar nu is bij ons allemaal het lichtje uit. Ze gaan lekker naar bed nu... en wij niet veel later!
Die nieuwe rotonde hier ziet er met al die zwarte bandensporen trouwens een stuk stoerder uit... :+

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-08-2011 16:25 #883820 door V300 register
gisteravond heeft er nog iemand die niet bij ons hoorde meeeeerdere rondjes rond die rotonde in "iiiiiiiiiiiiii!vrrrriiiiiiiiiiiiiii!" modus gedaan.. zo te horen aan het geluid iig :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-08-2011 17:52 #883826 door V300 register

antiekeradio;182641 schreef : gisteravond heeft er nog iemand die niet bij ons hoorde meeeeerdere rondjes rond die rotonde in "iiiiiiiiiiiiii!vrrrriiiiiiiiiiiiiii!" modus gedaan.. zo te horen aan het geluid iig :)

Ik heb een alibi!
En m'n auto ligt nog uit elkaar!

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-08-2011 18:25 #883828 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Nabespreking Het Grote V3C BBQ- Stap- en Slaapweekend 2011!
We hoorden er ook geen BROAP, PSSSHHH!!! tussendoor hoor...

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-08-2011 18:32 #883829 door 16673-dummy

antiekeradio;182641 schreef : gisteravond heeft er nog iemand die niet bij ons hoorde meeeeerdere rondjes rond die rotonde in "iiiiiiiiiiiiii!vrrrriiiiiiiiiiiiiii!" modus gedaan.. zo te horen aan het geluid iig :)

ja sorry, ik was even aan het oefenen

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC