Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Nabespreking DCN/V3C sleuteldag 11 juni 2011 Verdaat Veldhoven

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-06-2011 17:43 #631277 door V300 register
Prima resultaat van deze dag. Boutjes van het koppelstuk vervangen, stabilisatorstangetjes vervangen (heeft alleen 360 MKIII) en stationair toerental van lpg opnieuw afgesteld. Helaas trok in een benzineslang lek toen ik een afdekplaatje aan de onderkant van m'n wagen verwijderde en stroomde de benzine langs m'n arm via m'n oksel m'n broek in.... Zo maar even douchen dus! Gelukkig is m'n tank nu leeg en rij ik toch uitsluitend op lpg, maar toch binnenkort even de slangen vervangen!

Ik vond het een toffe garage en het was leuk om samen met de Dafclub samen te werken. Leer je weer nieuwe mensen kennen en veel Daffers hebben ook weer 'iets' met de 300-serie. Ook nog een erg mooie 360 MKII gezien met 16" wielen. Echt een fraaie striping, mooie staat en alleen de laatste letters verschil met mijn GLS (LF-67-...).

Volgende keer ben ik er weer bij! Bedankt TC Anjo en Wouter voor de leuke dag!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-06-2011 18:35 #876958 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Nabespreking DCN/V3C sleuteldag 11 juni 2011 Verdaat Veldhoven
Nabespreking DCN/V3C sleuteldag 11 juni 2011 Verdaat Veldhoven

weer een geslaagd dagje dit, begint bijna vervelend te worden:yummie:
ook een hele mooie garage, lekker ruim van opzet en bruggen genoeg:)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-06-2011 18:58 #876964 door V300 register
Ja heel leerzaam ook! IK ben trouwens gestrand op de terugweg (ben net 5 minuten thuis) (zie topic motorpech 1400 rubriek)

Maar goed, erg leuke dag! Helemaal top en voor herhaling vatbaar!

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
11-06-2011 19:31 #876971 door Wouter Borsje
Zo, dat was weer een leuke dag, mooi sleuteldag adres met veel ruimte en bruggen.

Eerst een aardig tijdje druk geweest met kleppen stellen (lees; mierenn**ken op de honderdste millimeter...:o

Daarna nog met uitleg en hulp van onze voorzitter de koppelings speling bekeken, het heeft me een veel duidelijker inzicht gekregen in de werking van het principe van de luchtspleet, bedankt Wouter!

Wie ik ook nog wil bedanken zijn Maurice voor het stukje vacu?m slang (ik heb het idee dat het zo af en toe hoger worden van het stationair toerental nu ook over is)

En als laatste maar zeker niet minste Andre M voor het gebruik maken van de kleppen stel tool, dat kwam voor mij echt als het spreekwoordelijke geschenk uit de hemel!

( Anjo, als je dit leest, had jij nog het bestel nr van die tool?)

Helaas heb ik door zelf druk te geweest te zijn met mijn 340 niet veel kunnen helpen bij anderen, dat komt hopelijk een volgende sleuteldag weer, ow ja en natuurlijk de geschoten plaatjes (vooral de aankomst van sleutelaars bij de garage en bijna vooral Dafjes (misschien ook wel leuk voor de afwisseling):

Onze motormuis :p:

Op naar de volgende sleuteldag!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-06-2011 20:21 #876974 door V300 register
Haha, hebben we een gemengde sleuteldag, staan er nog zowat alleen maar bretelauto's in de garage! Lekker makkelijk aan te rijden trouwens, deze garage, en het werd mij nog eenvoudiger gemaakt omdat ik een YA66 tegenkwam waar ik achter kon slipstreamen ;)

Mooi wagenparkje al met al. Een leuke auto op de parkeerplaats was de rode 66 Coupe van Matthew Stapper . Extreem gemodificeerd, en nee het is niet mooi, maar het werkt allemaal wel en het heeft bovendien airco. Gewoon, omdat het kan! Verder genoten van de witte 66 1300 Marathon Coupe die je ook op de foto's ziet. Heeft uiteraard de middenconsole, maar dan vol met de echte DAF-metertjes... en dan nog het extra metertjespaneel uit de accessoirefolder... met NOG MEER DAF-METERTJES!

Enne, mooie pattas heeft Wouter B onder zijn witte sjees!!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-06-2011 20:27 #876976 door V300 register
Echt jammer dat ik het vandaag ff te druk had :mad: Ik had die Daf's en Volvo's maar wat graag gezien. Ik hoop dat ik maandag vrij kan maken om eens te gaan kijken in Liempde :D

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-06-2011 20:31 #876979 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Nabespreking DCN/V3C sleuteldag 11 juni 2011 Verdaat Veldhoven

Wouter76;178005 schreef : Anjo, als je dit leest, had jij nog het bestel nr van die tool?

die kist waar ie in zit zit diep achterin de garagebox verstopt, Niels; kan jij toevallig bij je tool even kijken of er typenummers of iets op staan?

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
11-06-2011 20:35 #876981 door Wouter Borsje

Niels;178008 schreef : Enne, mooie pattas heeft Wouter B onder zijn witte sjees!!

Dank je Niels!, pattas ook gewoon, is dat plat Bodegravens :D

Die stoere BMW van jou mag er anders ook wezen, word ik stiekem toch een heeeel klein beetje jaloers van. (sowieso motor rijbewijs bezitters)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-06-2011 20:40 #876982 door V300 register
@Anjo: als ik hem weer terug heb wel! Hij ligt nog bij clublid McKlei op tafel sinds de vorige sleuteldag ;)

@Wouter: nee geen inheems Borfts, straattaal voor schoenen c.q. lichtmetaal

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-06-2011 20:46 #876983 door V300 register
Was inderdaad weer een hele geslaagde dag.
Anjo heeft 2 nieuwe remschijven op mijn auto gezet waarvoor mijn hartelijke dank!! Mijn linkerhanden-bijdrage bestond uit het schoonpoetsen van de nieuwe schijven (ook belangrijk:yesyes:)
Stuur trilt inderdaad nu Anjo, dus zal Erik vragen en 2 nieuwe Kroonmoeren op te zetten.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC