Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.
Nabespreking Lustrumviering 10 Jaar V3C 28 Mei 2011
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-05-2011 21:42 #631242
door V300 register
Nabespreking Lustrumviering 10 Jaar V3C 28 Mei 2011 is gemaakt door V300 register
Nou, brand maar los met die foto's zou ik zeggen yeehaa!yeehaa!yeehaa!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-05-2011 21:46 #875723
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Nabespreking Lustrumviering 10 Jaar V3C 28 Mei 2011
Nabespreking Lustrumevenement 2011
heerlijke dag gehad! had niet zo heel veel verwacht van het Louwman museum (had er ook geen research naar gedaan:D) maar het bleek zeker wel de moeite waard, heb mn ogen uitgekeken!
na het museum een zeer leuke toertocht door landschap dat mij o zo bekend voorkomt en als afsluiter een heerlijk buffet, heb her en der wat fototjes genomen maar er zullen van de week vast wel meer foto's en reportage's verschijnen van spiegelreflex materiaal dus ik zal dit topic niet gelijk helemaal volspammen:)
heerlijke dag gehad! had niet zo heel veel verwacht van het Louwman museum (had er ook geen research naar gedaan:D) maar het bleek zeker wel de moeite waard, heb mn ogen uitgekeken!
na het museum een zeer leuke toertocht door landschap dat mij o zo bekend voorkomt en als afsluiter een heerlijk buffet, heb her en der wat fototjes genomen maar er zullen van de week vast wel meer foto's en reportage's verschijnen van spiegelreflex materiaal dus ik zal dit topic niet gelijk helemaal volspammen:)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-05-2011 21:48 #875724
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Nabespreking Lustrumviering 10 Jaar V3C 28 Mei 2011
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-05-2011 21:58 #875728
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Nabespreking Lustrumviering 10 Jaar V3C 28 Mei 2011
Peter van der drift en ook de rest van de organisatie bedankt voor een mooie dag.
De paar spettertjes regen konden de sfeer niet drukken. Ik vond het perfect. Het Louwman museum was echt een mooie keuze. Het eten, maar vooral de onderlinge sfeer was aan mijn tafel en aanliggende tafel geweldig. De lachspieren zijn heerlijk los gekomen.
Mooie auto's op de parkeerplaats met betrokken eigenaren. Wat een leuke club die Volvo 300 club.:y:
De paar spettertjes regen konden de sfeer niet drukken. Ik vond het perfect. Het Louwman museum was echt een mooie keuze. Het eten, maar vooral de onderlinge sfeer was aan mijn tafel en aanliggende tafel geweldig. De lachspieren zijn heerlijk los gekomen.
Mooie auto's op de parkeerplaats met betrokken eigenaren. Wat een leuke club die Volvo 300 club.:y:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-05-2011 23:13 #875745
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nabespreking Lustrumviering 10 Jaar V3C 28 Mei 2011
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-05-2011 23:28 #875746
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nabespreking Lustrumviering 10 Jaar V3C 28 Mei 2011
Was echt een puike dag met veel vermaak.
Grote complimenten voor de organisatoren.
Ik begreep van de volvo-voorzitter dat er op algemene volvo-evenementen meestal maar een man of 60 afkomt. Dan hebben wij met slechts 250 leden toch een hele actieve club!
Ook de USB-stick heeft al zijn waarde bewezen want ik kwam precies de juiste afbeelding tegen van de schuifdak-zwengel waar ik naar op zoek ben.
Grote complimenten voor de organisatoren.
Ik begreep van de volvo-voorzitter dat er op algemene volvo-evenementen meestal maar een man of 60 afkomt. Dan hebben wij met slechts 250 leden toch een hele actieve club!
Ook de USB-stick heeft al zijn waarde bewezen want ik kwam precies de juiste afbeelding tegen van de schuifdak-zwengel waar ik naar op zoek ben.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-05-2011 23:35 #875747
door V300 register
oh ja, vandaag veel gehoorde opmerking "waarom hebben ze nergens een Volvo of Daf staan" vandaag (ik had zelf ook dat idee op een gegeven moment);
nou.. zo ziet de entree er dus normaal gezien uit!
nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Louwman_entree.JPG
Ik vermoed dat ze het dafje 600, de katterug en de peugeot tijdelijk in de opslag gedaan hadden in verband met het feest voor 65 jaar ANWB wat vanavond daar gehouden is.
ze hebben het normaal w?l staan dus; vlak voorbij de ingang zelfs.
nou.. zo ziet de entree er dus normaal gezien uit!
nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Louwman_entree.JPG
Ik vermoed dat ze het dafje 600, de katterug en de peugeot tijdelijk in de opslag gedaan hadden in verband met het feest voor 65 jaar ANWB wat vanavond daar gehouden is.
ze hebben het normaal w?l staan dus; vlak voorbij de ingang zelfs.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-05-2011 23:38 #875748
door V300 register
Leuke foto`s en zelfs eentje met een molen! Het was dan ook mooie toertocht.
Ik heb 518 foto`s genomen, dat wordt weer uren uitzoeken. Het zal wel even duren voordat er een album verschijnt over het Lustrumfeest op SITEJE.
Ik heb een erg leuke dag gehad en het was heel gezellig. Ook heb ik weer veel opgestoken over de 300 Serie.
Ik heb helaas ook een nadeel van deze auto`s ontdekt, de zonneband:
Leuke foto`s en zelfs eentje met een molen! Het was dan ook mooie toertocht.
Ik heb 518 foto`s genomen, dat wordt weer uren uitzoeken. Het zal wel even duren voordat er een album verschijnt over het Lustrumfeest op SITEJE.
Ik heb een erg leuke dag gehad en het was heel gezellig. Ook heb ik weer veel opgestoken over de 300 Serie.
Ik heb helaas ook een nadeel van deze auto`s ontdekt, de zonneband:

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-05-2011 23:44 #875749
door V300 register
mooooi scherpgesteld op de regendruppels!

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-05-2011 00:53 #875752
door V300 register
Nee, op de zonneband m`n beste.

Moderators: Mark Smeets