Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Nabespreking ALV 2010

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-03-2010 18:58 #630017 door V300 register
Nabespreking ALV 2010 is gemaakt door V300 register
De opkomst viel me tegen, het aantal afzeggingen was ook groot. Dat kan volgend jaar beter. Verder was het gewoon gezellig en ook nog eens spannend met een stemming die gelijk eindige. Consequenties kunnen we allemaal lezen in de Volvoice. Foto's hier: www.mijnalbum.nl/Album=FHTMMH4I

Ons bestuur met een Apple

Wie staat daar gebogen onder de 343-kap?

Uiteraard... :D

KWIJL

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-03-2010 18:59 #820460 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nabespreking ALV 2010
Leuk. Want 't was gezellig.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-03-2010 19:44 #820471 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Nabespreking ALV 2010
Ik miste de appelgebak en de ontvangstkoffie. De erwtensoep en droog brood met spek was een goed idee. De erwtensoep was lekker. Het brood had met boter gekund.

O.a. de belangrijkste zorg van de leden was hoe komen wij in de toekomst ook nog aan betaalbare onderdelen?

De meeste voorstellen, voor zover wijzigingen in koers of gedrag van vereniging tot voorstel was gemaakt, met grote meerderheid van stemmen of unaniem aangenomen.

Het was prettig om weer eens lekker aan een tafel te praten met verschillende mensen van de club.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-03-2010 19:45 #820472 door V300 register
Ja de opkomst had iets beter gekund, misschien volgend jaar t?ch weer samen laten vallen met een nieuwjaarsbijeenkomst?

Kan me beetje voorstellen dat het punt statutenwijziging na vorig jaar afschrikwekkend oogde, maar daar waren we gelukkig snel mee klaar.
verder was volgens mij alles redelijk goed geregeld:

- ruim op tijd schriftelijke uitnodigingen met agenda etc, naar de niet-internettende leden
- datum al bekend sinds de volvoice van december
- centrale locatie

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-03-2010 19:46 #820473 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Nabespreking ALV 2010
ja interessante ALV, ik was allang blij dat de statuten wijziging in 1x doorgelopen konden worden want ik kon me nog herinneren dat dat een lange zit was vorig jaar:humor:

aan het end van de rit heb ik nog wat fototjes geschoten; helaas werkte de zon niet helemaal mee:(

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-03-2010 19:52 #820474 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Nabespreking ALV 2010
Met een nieuwjaarsbijeenkomst of andere activiteit. Het is overigens zo dat vorig jaar de opkomst wel groot was en dat de ALV ook niet samen viel met de nieuwjaarsbijeenkomst. Ook op die dag was het zonnig weer.

Elke vereniging heeft wel eens dipjes in de opkomst bij de ALV. Op de terugweg viel mijn ook op het kasteel (entree 3 euro pp). Voor brainstormen en een uitstapje leek me dat wel een optie.

Daarnaast is er veel water van verschillende breedte in de buurt, dus polstokspringen is ook een leuke activiteit. Voor de ouderen en degenen die niet willen springen zouden we rubberbootjes kunnen regelen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-03-2010 20:11 #820476 door V300 register
Brainstormen in dat kasteel kan je vergeten. De toegang is 3 euro per persoon voor enkel de tuinen. In het kasteel kan je alleen een begeleide rondleiding krijgen... en die kost meer :) en dan heb je nog geen tijd om te brainstormen.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
07-03-2010 20:14 #820477 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Nabespreking ALV 2010
Ik vond het ook erg leuk en vooral interessant! Ik wist niet dat onze club zo rijk was. Daarnaast vond ik het ook erg leuk de meningen van andere mensen te horen.

Kofferbakswappen / auto's van andere bekijken was ook erg gezellig, en mede door het mooie weer ook leuk om te zien.

Op de terug weg kwam ik Francois nog tegen. Hij was 5 minuten eerder vertrokken maar bij 's Hertogen Bosch ging ik hem al voorbij. En 2 minuten later kwam opeens Francois mij weer voorbij gevlogen. Beetje gespeeld en tot Weert samen op gereden. Moet een mooi gezicht geweest zijn, een GL(T) en GLE sedan achter elkaar :)

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
07-03-2010 20:22 #820479 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Nabespreking ALV 2010
ow en ik vond het erg leuk dat Tom er was (uit Duitsland)!
Weet ik ook weer met wie ik op V3M altijd communiceer :D

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-03-2010 20:32 #820480 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Nabespreking ALV 2010
ja alleen vond die het enorm jammer dat hij van de vergadering zelf niets meekrijg, hij verstond er zeg maar niets van:P

ik vraag me wel af of het verstandig is om de ALV met een ander (activiteit)evenement samen te laten vallen; het is best een lange zit tijdens de vergadering en de betrokkenen hebben ook wel wat aan voorbereiding nodig, vraag me af of het niet teveel op een dag wordt..

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC