Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.
Elstedentocht 2005
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-05-2004 10:44 #624828
door V300 register
Elstedentocht 2005 is gemaakt door V300 register
Is er ook animo voor een elfstedentocht voor de volvo 300 serie? Dat zal dit jaar niet meer te realiseren zijn maar wel voor 2005.
Toch is ongeveer 250 kilometer door een zeer mooie omgeving.
Ik zou deze "monsterrit" wel willen organiseren (eventueel met anderen). Hierbij kunnen we bij volvo dealers e.d. stempelhaltes maken.
Tevens is het leuk om een "kruisje" te laten maken voor deze volvo-rit.
Ook de start is te regelen bij een dealer (dat is dus tevens weer het eindpunt).
Ik wil alleen wat regelen als er genoeg volvo aangemeld worden. Als er 3 of 4 volvo rijden, dat zou zeer lullig zijn en zonde van de moeite.
Tevens is het mischien leuk om dit samen met de DAF club te regelen (blijft toch familie).
Graag jullie reacties hierop.
Toch is ongeveer 250 kilometer door een zeer mooie omgeving.
Ik zou deze "monsterrit" wel willen organiseren (eventueel met anderen). Hierbij kunnen we bij volvo dealers e.d. stempelhaltes maken.
Tevens is het leuk om een "kruisje" te laten maken voor deze volvo-rit.
Ook de start is te regelen bij een dealer (dat is dus tevens weer het eindpunt).
Ik wil alleen wat regelen als er genoeg volvo aangemeld worden. Als er 3 of 4 volvo rijden, dat zou zeer lullig zijn en zonde van de moeite.
Tevens is het mischien leuk om dit samen met de DAF club te regelen (blijft toch familie).
Graag jullie reacties hierop.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-05-2004 11:50 #645322
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Elstedentocht 2005
Tis wel een pokke-eind maar de omgeving is het waard... ik vind het een mooi initiatief!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-05-2004 11:56 #645323
door V300 register
Goed plan. Ik ben ge¯nteresseerd!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-05-2004 18:29 #645324
door V300 register
TOP idee Jelle: wij zijn dan van de partij!!!!
gr Fred en Anna
gr Fred en Anna
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-05-2004 18:50 #645325
door V300 register
Top plan! Ik zou zeker meegaan als je het regelt!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-05-2004 20:23 #645326
door V300 register
Ik zou dit in twee dagen opdelen, paar sloperijen erbij ook bezoeken en ergens halverwege een overnachting arrangeren. Anders is dit voor velen niet haalbaar!
Wel "errug" LEUK!
S.v.p. afstemmen met onze EVC, Andre Minet, bij voldoende belangstelling.
Wel "errug" LEUK!
S.v.p. afstemmen met onze EVC, Andre Minet, bij voldoende belangstelling.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-05-2004 20:27 #645327
door V300 register
je, beetje kamperen bij de boer ofzo. Biertje erbij, kampvuurtje, in het romantische schijnsel van de 340 lampen (en verstralers).......relaxed......I've got the picture....
- André Minet
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-05-2004 00:11 #645328
door André Minet
Beantwoord door André Minet in topic Elstedentocht 2005
Dit is een geschikt onderwerp van discussie
voor de theeleut op 23 mei.
Wees erbij.
Andre Minet
voor de theeleut op 23 mei.
Wees erbij.
Andre Minet
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-05-2004 16:40 #645329
door V300 register
Strakplan zeker in combinatie met d.c.n
en als die niet mee willen werken als club zijnde de rit dan toch open houden voor daf/dolvorijders die mee willen.
En i.d.d zoals jack zei uitsmeren over twee dagen
gr paul
en als die niet mee willen werken als club zijnde de rit dan toch open houden voor daf/dolvorijders die mee willen.
En i.d.d zoals jack zei uitsmeren over twee dagen
gr paul
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-05-2004 09:48 #645330
door V300 register
Ik kan er helaas de 23e niet zijn. Is er dan iemend die het onderwerp wil "aansnijden" ? En dan natuurlijk mij wil inlichten.
Persoonlijk denk ik juist dat je het op 1 dag moet houden. Ergens een boeren-camping zoeken (Bij Jouke thuis?) en dan kan iedereen arriveren op vrijdag middag/avond. Dan zaterdagmorgen vroeg starten en de tocht rijden (bij dealers aangaan en/of sloperijen?). En dan weer op de namiddag/avond weer terug naar de camping.
Mensen die willen kunnen dan naar huis en anders zondag weer terugrijden. Maar dit is natuurlijk later nog bespreekbaar. Het gaat er eerst om... is er ANIMO voor!
Tevens denk ik dat het geen noodzaak is om bij allemaal sloperijen aan te gaan. De meeste mensen hebben hun eigen "plekjes" wel en de meeste sloperijen hebben geen volvo's van de 300 serie meer liggen.
Ook zou het mischien aardig zijn om het voorstel bij D.C.N. neer te leggen (door iemand die daar ook lid is?). Kunnen we ook peilen of daar animo voor de rit is.
Eventuele onkosten (zeer kleine) moeten nog berekend worden.
Persoonlijk denk ik juist dat je het op 1 dag moet houden. Ergens een boeren-camping zoeken (Bij Jouke thuis?) en dan kan iedereen arriveren op vrijdag middag/avond. Dan zaterdagmorgen vroeg starten en de tocht rijden (bij dealers aangaan en/of sloperijen?). En dan weer op de namiddag/avond weer terug naar de camping.
Mensen die willen kunnen dan naar huis en anders zondag weer terugrijden. Maar dit is natuurlijk later nog bespreekbaar. Het gaat er eerst om... is er ANIMO voor!
Tevens denk ik dat het geen noodzaak is om bij allemaal sloperijen aan te gaan. De meeste mensen hebben hun eigen "plekjes" wel en de meeste sloperijen hebben geen volvo's van de 300 serie meer liggen.
Ook zou het mischien aardig zijn om het voorstel bij D.C.N. neer te leggen (door iemand die daar ook lid is?). Kunnen we ook peilen of daar animo voor de rit is.
Eventuele onkosten (zeer kleine) moeten nog berekend worden.
Moderators: Mark Smeets