witte 340 België
- V300 register
- Verbannen
-
Dit is mijn 340.
Ik heb hem nu 4 jaar, gekocht net voor mijn 17.
Mijn dagelijkse auto, waar ik nog mooie plannen voor heb in de toekomst.
Want het is nog steeds een zalige wagen die zelfs met mijn standaard ophanging en fietswielen veel wagens achter zich laat in de bochten!
Hier zijn wat foto's van wat er veranderd is in zijn laatste 4 jaren.
In de laatste foto's kun je ook zien hoe ik 2 vrienden overtuigd heb om ook 340's te kopen, en de wagen zonder wielen is mijn onderdelen-340.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Heb de de auto wit gerold of laten spuiten? Zo op het eerste zicht in elk geval heel netjes gedaan.
- Laszlo Mogyorossy
- Nieuw lid
-
Het is in ons aller belang, dat we ons even hier aan houden.
De vijand (Lees : de milieu maffia) slaapt helaas niet.
- V300 register
- Verbannen
-
Ook van toepassing in Belgi??
Ik heb de wagen voorbereid en gerapareerd en dan laten spuiten
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
LMogyorossy;236493 schreef : In verband met het recent opheffen van de SIEB regeling (Slopen In Eigen Beheer) in combinatie met de pogingen van de FEHAC om dit enigszins terug te draaien, lijkt het me niet handig om te publiceren over zelf slopen, laat staan foto's te tonen.
Het is in ons aller belang, dat we ons even hier aan houden.
De vijand (Lees : de milieu maffia) slaapt helaas niet.
Gelukkig is dat voor iedereen die in Belgie woont NIET VAN TOEPASSING! :w00t:
Wij kunnen dus nog lekker onze gang gaan en zo alles redden in eigen beheer :f en dat ook op de plaat vastleggen :photo:
Ik zal de "SIEB en FEHAC" luitjes dan ook met plezier weer over de grens zetten.
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
rubienator;236500 schreef : nooit van gehoord wat je nu zegt ?
Ook van toepassing in Belgi??
Ik heb de wagen voorbereid en gerapareerd en dan laten spuiten.
Niks van aantrekken, Ruben, zolang ge minder dan 10 wagens (totaal) thuis hebt staan moet ge niks doen :groovy:.
Als ge tussen de 10 en de 20 wagens thuis hebt staan, of minder dan 10 maar in combinatie met een vorklift (clark), of een clark op zich moet je een VLAREM III verklaring ter kennisgave
op het gemeentehuis gaan invullen.Dan zit ge safe.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
:humor: Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Het grappige is dat de Nederlandse overheid al jaren roept: minder regels. Maar het worden er steeds meer ?n ze worden steeds ingewikkelder. Dat noemen ze hier Polderen. Ik denk dat jullie blij zijn met de heuvels in Walloni? (en het bier).
- V300 register
- Verbannen
-
Die regeling was op 1 bepaald punt fout. 15 jaar had gewoon 30 of 35 jaar moeten worden, de leeftijd waarop wagens in eigen beheer gesloopt mogen worden.
Nu is er dadelijk geen oldtimer deel meer te krijgen. Want, de slopers gooien sommige type wagens die zijn niet als oldtimer zien direct door de schreder heen...
Hoop dus dat Fehac het voor elkaar krijgt dat enkel de leeftijdgrens waarop gesloopt mag worden in eigen beheer flink wordt verhoogd.
Zo niet, moeten ze de sloopbedrijven maar verplichten, (want die wouden het toch zo graag?) om ook van niet renadabele type wagens onderdelen op te slaan tegen een markcomforme prijs. Wanneer ze dat niet doen, boete.
Want daar was die sloop in eigen beheer eigenlijk wel voor bedoeld. Niet voor wagens van 15 jaar waar nog zat nieuwe onderdelen voor te krijgen zijn zelfs bij de dealer.
Mogen ze zelf kiezen.... Weet ik al wat ze kiezen....