show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Volvo 360, als nieuw!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-12-2013 16:56 #633024
door V300 register
Volvo 360, als nieuw! is gemaakt door V300 register
Hallo allemaal,
Ik ga me nu toch maar even voorstellen, lees al een tijdje mee op het forum! Mijn naam is dus Rick Kuiper, 20 jaar oud en woon in Almere. Op een zomerse dag besloot ik dat ik weer achterwiel aandrijving wilde om weer te gaan driften. En zag toevallig deze Volvo op marktplaats verschijnen, de beste man die deze verkocht stond open voor inruil van bijzondere auto's. Nou had ik op dat moment een Seat Ibiza met VR6 van een Passat erin, redelijk bijzonder dacht ik zo... Dus heb ik contact met de man opgenomen en niet veel later was ik de trotse eigenaar van een super mooie Volvo 360!!
Na enkele keren hiermee gedrift te hebben, wat me trouwens erg beviel: makkelijk te controleren en ging met open differentieel goed de rotonde rond. Maar ik begon dit toch zonde te vinden, de Volvo ziet er zo ongelofelijk mooi uit! Resultaat:
Een leuke mx-5 voor het driftwerk, en nu wordt de volvo voor de dagelijkse ritjes gebruikt!
Ik ga me nu toch maar even voorstellen, lees al een tijdje mee op het forum! Mijn naam is dus Rick Kuiper, 20 jaar oud en woon in Almere. Op een zomerse dag besloot ik dat ik weer achterwiel aandrijving wilde om weer te gaan driften. En zag toevallig deze Volvo op marktplaats verschijnen, de beste man die deze verkocht stond open voor inruil van bijzondere auto's. Nou had ik op dat moment een Seat Ibiza met VR6 van een Passat erin, redelijk bijzonder dacht ik zo... Dus heb ik contact met de man opgenomen en niet veel later was ik de trotse eigenaar van een super mooie Volvo 360!!
Na enkele keren hiermee gedrift te hebben, wat me trouwens erg beviel: makkelijk te controleren en ging met open differentieel goed de rotonde rond. Maar ik begon dit toch zonde te vinden, de Volvo ziet er zo ongelofelijk mooi uit! Resultaat:
Een leuke mx-5 voor het driftwerk, en nu wordt de volvo voor de dagelijkse ritjes gebruikt!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-12-2013 17:09 #940612
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360, als nieuw!
Helaas stond ik enkele weken geleden langs de kant met een warme motor, mijn vermoedens werden op dat moment bevestigd. De Volvo ging sinds ik hem had al redelijk snel door de koelvloeistof heen, maar nu was het helemaal weg. Vloeistof bijgevuld en verder naar huis gereden. Thuis de volgende dag maar eens het lek getracht op te sporen, in de slangen nergens een lek/scheur te vinden, dus dat moest wel de radiateur zijn dacht ik! Op internet gekeken voor een mooi tweedehandsje, maar toch maar verstandig gedaan en een nieuwe besteld:worship:
Na een aantal uurtjes werk en een gebroken rug zit de radiateur eronder en rijdtie weer prima!
Hier nog een action shot tijdens het sleutelen:
http://tinypic.com/r/715xtt/5
Ook gelijk de Volvo een lekkere wax beurt gegeven:
Na een aantal uurtjes werk en een gebroken rug zit de radiateur eronder en rijdtie weer prima!
Hier nog een action shot tijdens het sleutelen:
http://tinypic.com/r/715xtt/5
Ook gelijk de Volvo een lekkere wax beurt gegeven:
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-12-2013 17:16 #940613
door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Volvo 360, als nieuw!
Helemaal keurig. Ik wist niet dat je nieuwe kon krijgen?
En ik denk dat je veel punten scoort met het sparen van de 360
En ik denk dat je veel punten scoort met het sparen van de 360

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-12-2013 17:28 #940614
door V300 register
Zal binnenkort even goede foto's schieten, maar lak ziet er super uit op deze! Misschien wel een bekende van hier... Maar zo'n beetje alles zit in de tektiel eigenlijk; onder de bumpers, motorruimte en de onderkant van de auto et cetera!
En ik was er echt bang om in dit nette ding een deuk te driften haha!
En ik was er echt bang om in dit nette ding een deuk te driften haha!
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-12-2013 20:49 #940618
door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Volvo 360, als nieuw!
Nice, en die Fiat 500 ook van jouw?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-12-2013 14:40 #940632
door V300 register
Helaas, die is van de baas:worship: Was afgelopen winter een leuk project, motor en koets helemaal gerestaureerd, afgelopen zomer heeftie de stelviopas beklommen met de fiat 500!
Steven340;224102 schreef : Nice, en die Fiat 500 ook van jouw?
Helaas, die is van de baas:worship: Was afgelopen winter een leuk project, motor en koets helemaal gerestaureerd, afgelopen zomer heeftie de stelviopas beklommen met de fiat 500!
- Colin Haselaar
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-12-2013 08:56 #940675
door Colin Haselaar
Beantwoord door Colin Haselaar in topic Volvo 360, als nieuw!
Wauw goed bezig :worship::worship::worship:
Gr Colin
Gr Colin
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-12-2013 11:15 #940726
door V300 register
Inmiddels zaterdag op zondag nacht de eerste mijlpaal bereik! 3 ton staat op de teller :groovy:
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-01-2014 19:07 #941609
door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Volvo 360, als nieuw!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-03-2014 15:45 #943100
door V300 register
Klopt, wil in de vakantie met vriendinlief een roadtrip gaan maken. De Volvo zal plaats moeten gaan maken voor een campertje... !
Moderators: Mark Smeets