VOLVO 300 Sloperij
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
@Frank; kunnen we jou misschien verleiden tot het schrijven van een nog wat uitgebreider verhaaltje? dat soort literatuur is altijd ?rg welkom bij de redactie van ons clubblad!
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;156006 schreef : Hij heeft al een verhaaltje op het veld 'even voorstellen' geplaatst (op zn profiel op v3c.nl natuurlijk)
@Frank; kunnen we jou misschien verleiden tot het schrijven van een nog wat uitgebreider verhaaltje? dat soort literatuur is altijd ?rg welkom bij de redactie van ons clubblad!
dat is goed, ik zal even gaan graven in mijn geheugen
- V300 register
- Verbannen
-
frankgoosen;156010 schreef : dat is goed, ik zal even gaan graven in mijn geheugen
Maak je geen rommel:p:w00t:
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
frankgoosen;155994 schreef : Je eigen volvo 300 slopen/Demonteren (bruikbare onderdelen weer mee naar huis nemen) geen probleem , LOKATIE Wagenweg 4 ,1187 AX, Amstelveen (autohandel hein) , dit alles wel in overleg met mij Frank Goosen 06-17878183
Wil deze sloperij alleen maar zaken doen met bepaalde personen?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Als we zorgen dat alle 300 (slopers) op een centrale plek komen te staan,Regio Noordholland, dat maakt het zoeken naar onderdelen voor andere clubleden iets makkelijker, (gezien de auto's die de klassiekerstatus/belastingvrij nooit meer zullen halen) belanden uiteindelijk toch op de sloop !!) let u maar op de vraagprijs van een belastingvrij exemplaar !!, die zijn naar verhouding veels te duur, Maar een auto van 87-91 kost gemiddeld 100.-, RAAR MAAR WAAR !!,dus als deze te jonge 300's bij mij terecht komen,kan ik er een ander clublid weer blij mee maken, als deze op zoek zijn naar onderdelen
FRANK
- V300 register
- Verbannen
-
op het gebied van de 300 welErik;156021 schreef : Wil deze sloperij alleen maar zaken doen met bepaalde personen?