show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Op verzoek van Robert de volvo aangemeld
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-06-2010 14:14 #630346
door V300 register
Op verzoek van Robert de volvo aangemeld is gemaakt door V300 register
De volvo 340 (ik denk winner, staat nergens) komt uit 89 en stond een paar weken geleden nog in Huizen. Ik heb de auto naar Apeldoorn gebracht om daar mij te plezieren :w00t: De auto was van een dame die was overleden en was door haar zoon verkocht aan mij. het beestje is tot het laatste moment dealer onderhouden geweest en stond altijd binnen, verkoop truc? Nee het is echt zo. Wat kleine beginnende roest plekjes aan het links achter spatbord en onderaan de linker voordeur. Ook de velgen moeten er aan geloven.
Laatst zat ik de handleiding van de 340 door te bladeren en tot mijn verbazing kwam er een wit blaadje uit. Op het blaadje stond vermeld dat er een speciale 340 club bestaat en alle voordelen ervan, zoals contact, kennis reparaties, etc. Je kan wel zeggen dat de PR bij de club goed werkt :+. Verder vertelde het blaadje dat de schrijver Robert heet met zijn telefoonnummer en hij wou eventueel wel helpen om te helpen zich aan te melden bij de club. Ik zelf had de club al gevonden in de zoek tocht naar de 340.
De volvo 340 heeft wat kleine mankementjes zoals bij de linker voordeur is een scharnier versleten. Hij start niet binnen een paar tellen. Voor de rest zit er weinig in wat kapot kan gaan :+
Laatst zat ik de handleiding van de 340 door te bladeren en tot mijn verbazing kwam er een wit blaadje uit. Op het blaadje stond vermeld dat er een speciale 340 club bestaat en alle voordelen ervan, zoals contact, kennis reparaties, etc. Je kan wel zeggen dat de PR bij de club goed werkt :+. Verder vertelde het blaadje dat de schrijver Robert heet met zijn telefoonnummer en hij wou eventueel wel helpen om te helpen zich aan te melden bij de club. Ik zelf had de club al gevonden in de zoek tocht naar de 340.
De volvo 340 heeft wat kleine mankementjes zoals bij de linker voordeur is een scharnier versleten. Hij start niet binnen een paar tellen. Voor de rest zit er weinig in wat kapot kan gaan :+
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-06-2010 15:21 #836706
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Op verzoek van Robert de volvo aangemeld
Welkom hier!
Je auto ziet er prima uit!
Ik heb zelf ook zo'n binnenslaper van een ouder echtpaar en dat bevalt me prima!
Voor kennis, contact en reparatie(advies) ben je hier aan het juiste adres!
Je auto ziet er prima uit!
Ik heb zelf ook zo'n binnenslaper van een ouder echtpaar en dat bevalt me prima!
Voor kennis, contact en reparatie(advies) ben je hier aan het juiste adres!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-06-2010 17:28 #836713
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Op verzoek van Robert de volvo aangemeld
Zoooo dat ding glimt als een spiegeltje!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-06-2010 17:31 #836715
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Op verzoek van Robert de volvo aangemeld
mooi karretje!
Foto's genomen bij Bussloo?
Foto's genomen bij Bussloo?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-06-2010 17:32 #836717
door V300 register
Ik denk bij Caravansloo!
Maareh, moooi! 340's in het zwart vind ik altijd super!
Maareh, moooi! 340's in het zwart vind ik altijd super!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-06-2010 22:35 #836758
door V300 register
De foto's zijn gemaakt op bussloo. caravansloo? die uitspraak ken ik nog niet.
De 340 is donker grijs van kleur
De 340 is donker grijs van kleur

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-06-2010 22:38 #836759
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Op verzoek van Robert de volvo aangemeld
Mooie vondst. Welkom hier. Deze auto conserveren is echt waardevol.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-06-2010 22:47 #836761
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Op verzoek van Robert de volvo aangemeld
Typisch plekje toch, dat Busloo... Hier werd het ook meteen herkend...

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-06-2010 23:23 #836762
door V300 register
wel grappig, normaliter kom ik haast niet aan deze kant van bussloo. Komende week de auto maar een was beurt geven, het lijkt wel of de auto vogelstront en vuil aantrekt :snif:.
Weet iemand ook waar ik aan een sigarettenaansteker kan komen voor in de auto? Ja, zelfs die mist. Bij de volvo dealer heb ik al een nieuwe scharnierpen opgehaald die ik van de week ook ga vervangen!
Weet iemand ook waar ik aan een sigarettenaansteker kan komen voor in de auto? Ja, zelfs die mist. Bij de volvo dealer heb ik al een nieuwe scharnierpen opgehaald die ik van de week ook ga vervangen!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-06-2010 23:52 #836764
door V300 register
de aansteker kunt u in het afdekkapje monteren naast de asbak alwaar 9 vd 10 keer ook al bedrading aanwezig is
Moderators: Mark Smeets