Mijn Volvo 340
- Ruud Kuiper
- Nieuw lid
-
Het zijn geen geweldige foto's, maar dat is niet zo erg, dan zien jullie tenminste de krasjes op de lak niet.
Grijs interieur. Er zat zelfs nog een originele "cassettebandjeshouder" in, maar die heb ik er voorlopig uit gehaald. Het is een leuk origineel detail, maar ik vind CD's toch handiger
De Pollux velgen hebben momenteel nog geen naafkapjes, maar die komen er spoedig op.
Er moet nog vanalles aan mijn 340 gebeuren, maar de dringende zaken (nieuwe uitlaat, de oude was midden doorgeroest en uitlijnen en uitbalanceren) zijn gedaan, de rest komt op zijn tijd.
Groet
Ruud
http://forum.volvo300club.nl/home/ruud/Desktop/340
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Velgens staan er redelijk op. Er zijn wel mooiere alternatieven (maar dat is mijn mening). Op dit forum zijn we vrij open, eerlijk en direct.
Heb je al eens op de V3C site gekeken. We organiseren veel en verschillende evenementen door het jaar heen. Lijkt me leuk dat je de auto eens komt showen. De VKB is ook toegankelijk voor niet leden.
- Ruud Kuiper
- Nieuw lid
-
Erik;116414 schreef : Amazing, wat een mooie auto Ruud. Ik de plaats in Nijmegen niet ontdekken.
Dank je, ik moet in alle eerlijkheid zeggen dat de lak toch niet zo mooi meer is als op de foto het geval lijkt te zijn, zitten veel krasjes op. Het was geen grapje van die slechte foto's. (zijn trouwens genomen in Maastricht)
Erik;116414 schreef : Velgens staan er redelijk op. Er zijn wel mooiere alternatieven (maar dat is mijn mening). Op dit forum zijn we vrij open, eerlijk en direct.
Ik vind de velgen wel oke, maar ook niet de mooiste van de 300 serie.
Erik;116414 schreef : Heb je al eens op de V3C site gekeken. We organiseren veel en verschillende evenementen door het jaar heen. Lijkt me leuk dat je de auto eens komt showen. De VKB is ook toegankelijk voor niet leden.
Ik heb het inschrijfformulier al opgestuurd, dus ik hoop over niet al te lange tijd ook lid van de club te zijn. Ik zal de evenementen in elk geval in de gaten houden.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Gewoon een keer GOED poetsen (professioneel), dan zijn die krasjes zo weg

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Als je de cassetebandjeshouder niet meer wilt gebruiken wil ik hem graag van je overnemen.
Ik ben denk ik nog de enige in nederland die cassettebandjes gebruikt, en het is heel irritant als ze door de auto slingeren.
Groeten, Ben
- V300 register
- Verbannen
-
Ben340DL;116497 schreef : Ik ben denk ik nog de enige in nederland die cassettebandjes gebruikt...
:nono: En ik heb ook kasten vol met LP's. :+
- V300 register
- Verbannen
-
- Ruud Kuiper
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-