show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Volvo 340 DL alias "Lijntje"

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-10-2020 15:06 #988324 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 340 DL alias "Lijntje"
Helaas heeft het een en ander de plannen in in de weg gezeten, maar eindelijk is de slag om de garage begonnen. Eerst de garage uitmesten, dan Lijntje naar binnen.

De eerste slagen zijn nu gedaan, er is weer een looppad. (en een plek om spullen neer te zetten die uitgezocht moeten worden) Hopelijk staat Lijntje binnen een maand binnen, al die regen doet een roestige dorpel en voorbalk geen goed.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jan Huijsmans
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
04-01-2025 10:52 - 04-01-2025 11:06 #1047684 door Jan Huijsmans
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic Volvo 340 DL alias "Lijntje"
Helaas gaat het zoals het altijd gaat met planningen. Het is ruim 4 jaar later en ze staat no steeds op de oprit. De voorbalk is dusdanig heen dat vervanging de enige optie is. Ik moet ondertussen heel hard gaan opruimen en toegeven dat ik groot laswerk niet tot een goed eind zal brengen, dus ik ben wat creatief geweest.

Een goede vriend die al dat laswerk wel leuk vind gaat het laswerk aan de voorbalk en dorpel voor me doen zodat ze op dat punt weer APK klaar is. Hij heeft al een voorbalk gevonden... nou ja, balk, de gehele plaat.

Het doel was om Lijntje weer op de weg te krijgen voor het jumileum en het lijk erop dat dat ook ngaat lukken... De stalling die ik heb wordt echter opgeheven en we hebben al besloten dat we niet weer ergens waar we nooit komen gaan stallen. Streepje blijft en ik hoop dat de 780s ergens een mooie plek kunnen krijgen. In het ergste geval moet ik de 780 bij m'n schoonouders stallen en weer de garage vol zetten met geschorste wagens, maar dat wil ik eigenlijk zien te voorkomen. (hopelijk door minimaal Lijntje of STreepje op de weg te krijgen, liefst beide)

Oh, en eens uitzoeken hoe ik dit item in het forum op naam kan krijgen (Ik gok dat dit niet gedan is omdat ik niet mee kwam, ik was hier al) en waar Streepje d'r showroom post is gebleven.

Jan Huijsmans

... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 782 D24Tic, '86 782 B280E, '03 S80 B5452T2)
Laatst bewerkt 04-01-2025 11:06 door Jan Huijsmans. Reden: Correcte titel

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC