volvo klassiekerbeurs

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-08-2012 21:15 #632214 door V300 register
volvo klassiekerbeurs is gemaakt door V300 register
Hallo,

voor mij is het 2 uurtjes rijden naar Nieuwegein voor de Volvo klassiekerbeurs.
Is het dit zeker waard? Ik bedoel is het groot enzo, komt er veel volk op af normaal.

Alvast bedankt!

Ruben

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-08-2012 21:39 #914423 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic volvo klassiekerbeurs
Vorig jaar ben ik voor het eerst geweest.

Echt groot vond ik het niet, en bovendien is de 300-serie buiten de stand van de Volvo 300 club zo goed als niet vertegenwoordigd. Ik vond het vooral op de grotere oudere (jaren 60 & 70) Volvo's gericht, zo was bijvoorbeeld de P1800 opvallend goed vertegenwoordigd... Ook erg mooi! Ik heb er werkelijk mijn ogen uitgekeken :drool2:
Ook kwamen er redelijk veel mensen op af, met hun Volvo. Bovendien staan deze Volvo's per type bij elkaar, waardoor vooral ook de parkeerplaats het bekijken echt waard is! Ik heb ook hier echt veel auto's gezien die ik enkel van foto's kende :)

De inkomprijs vond ik wel wat aan de hoge kant als je kijkt naar wat er binnen te zien is... Hoewel, ook dit jaar ga ik er weer heen als het even kan. Het blijft voor mij ?cht de moeite waard :D

Als ik jou mag adviseren: ga er eens kijken, dan zit je niet meer met deze vraag ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-08-2012 22:11 #914425 door V300 register
Als je echt wat onderdelen wil scoren: kom de eerste dag zo vroeg mogelijk. Als je gewoon even wil rondstruinen kun je net zo goed zondagochtend aankomen, parkeerplaats staat dan ook bijna de hele dag vol met alle typen.

Verder zijn de meningen verdeeld, de ??n vindt het onprofessioneel, de ander vindt het heel wat dat een automerk zoveel mensen bij elkaar kan brengen.

Ik geef hetzelfde advies als Bart: kom een keertje kijken.

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-08-2012 22:19 #914426 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic volvo klassiekerbeurs
Zal ik eens met mijn Volvo 66 aankomen?

• Floris Schropp
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-08-2012 22:46 #914429 door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic volvo klassiekerbeurs
Ik ben van plan daar dit jaar w?l te gaan kijken, met een tweetal camera's in de rugzak :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-08-2012 23:03 #914430 door V300 register
ja kom zeker eens met dat bakje af :) hmm ok jullie overtuigen me ;p Ik kom waarschijnlijk .

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-08-2012 23:04 #914431 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic volvo klassiekerbeurs

General Custom;204368 schreef : zo was bijvoorbeeld de P1800 opvallend goed vertegenwoordigd... Ook erg mooi!

ik noemde die lui vorige keer ook niet voor niets de golfballetjesclub, die hebben een iets ander budget dan wij

persoonlijk vind ik de vkb altijd wel leuk, alleen erg jammer dat het steeds meer een elitebijeenkomst wordt waar vooral snobistische 65-plussers op af komen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-08-2012 23:21 #914433 door V300 register

volvofiel;204376 schreef : alleen erg jammer dat het steeds meer een elitebijeenkomst wordt waar vooral snobistische 65-plussers op af komen.

Zo springt de 300-serie er wel uit :D
Volvo's worden geassocieerd met snobistische bejaarden, behalve de 300, daar rijden ze niet in, want die is alleen voor gezellige mensen :yesyes: :+

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-08-2012 07:50 #914439 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic volvo klassiekerbeurs

volvofiel;204376 schreef : alleen erg jammer dat het steeds meer een elitebijeenkomst wordt waar vooral snobistische 65-plussers op af komen.

Dan krijg je haast zin om met zoiets aan te komen zetten:

:groovy:

• Robbert Jan Veraa
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-08-2012 08:49 #914440 door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic volvo klassiekerbeurs

General Custom;204368 schreef : De inkomprijs vond ik wel wat aan de hoge kant als je kijkt naar wat er binnen te zien is... Hoewel, ook dit jaar ga ik er weer heen als het even kan. Het blijft voor mij ?cht de moeite waard :D

In vergelijking met gewone oldtimerbeurzen vind ik de VKB goedkoop om naartoe te gaan.
En op een gewone beurs vind je vaak nog minder vaar de 300 dan op de VKB.
Voor de gewone volvo klopt het inderdaad dat je de beste spullen op de eerste dag vind, ik heb tot nu toe voor de 300 de beste koopjes op de laatste dag gedaan als men ze niet meer mee terug naar huis wil nemen.

Het afgelopen jaar was de beurs kleiner dan voorheen in Utrecht. Ik hoop dat ie dit jaar weer terug wat groter is.
Zelf ga ik voor het totaal spektakel, een enkele beurs gewijd aan 1 merk, zo zie je nog eens iets speciaal wat je ergens anders niet ziet. De parking is zeker de moeite.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC