Autoradio
- V300 register
- Verbannen
-
Wil er een oude autoradio inzetten, zonder cassette en zonder cd. Dus alleen echt radio. Zo,n oud ding op marktplaats mag je blij zijn als je er een paar euro voor krijgt...
Maar goed, hoe groot is de kans dat een junk die eruit jat? Kan ik die met een gerust hart erin zetten, of moet ik toch vrezen dat ze hem eruit jatten?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
tegenwoordig toch eigenlijk alleen nog maar navigatiesystemen en dure onderdelen?
- V300 register
- Verbannen
-
trek zelf de verdere conclusie.
een radio zonder schermpje ?berhaupt (dus met een wijzertje/knoppen) is volgens mij voor de gemiddelde junk niet eens de moeite meer om de deur voor open te doen als die niet op slot zit :+
- Mark Smeets
- Moderator
-
Mijn 760 heeft een radio met usb in het dashboard kastje, dus daarbij liet ik het frontje zelfs altijd zitten

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Markvictor;190192 schreef : Maar goed, hoe groot is de kans dat een junk die eruit jat?
Ik zou zeggen, zoek wat junks en ga het vragen. Wel voldoende junks natuurlijk anders kom je niet aan de minimale populatie voor je steekproef.
Dus.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Niels;190232 schreef : Ik zou zeggen, zoek wat junks en ga het vragen. Wel voldoende junks natuurlijk anders kom je niet aan de minimale populatie voor je steekproef.
Dus.
hehe :crock: