Advies gevraagd aankoop 340
- V300 register
- Verbannen
-
Aangezien ik opzoek moet naar ander werk omdat het met het bedrijf waar ik nu werk minder gaat:( ben ik opzoek naar een goedkope auto die ik voorlopig kan rijden. Nu kan ik een 340 automaat overnemen met nog geen 110.000 op de teller(nap) uit 89.
Kan iemand mij advies geven waar ik op moet letten als ik bij de auto ga kijken?
Is er makkelijk aan de auto te sleutelen en zijn onderdelen betaalbaar?
Zijn de volvo's over het algemeen betrouwbaar?
Ik hoor het graag, met vriendelijke groeten Leo:y:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Als je even zoekt, kom je al aardig wat te weten:
forum.volvo300club.nl/search.php?searchid=760504
forum.volvo300club.nl/search.php?searchid=760508
forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=5511
www.volvo300club.nl/berichten.php?conten...sserie&menu=techniek
etc.etc.
edit voor forummers: ik ben echt voor een sticky 'aanschaftips'. Ik ben bereid alle info te verzamelen (na het inleveren van mijn scriptie) en er een puntsgewijs verhaal van te maken.
- V300 register
- Verbannen
-

PB even, dan spreken we wel wat af.
- V300 register
- Verbannen
-
huysmans;175662 schreef : Tips zat, maar het handigste is om iemand met kennis mee te nemen. Laat ik er nou net een weten in Lelystad.
PB even, dan spreken we wel wat af.
ik probeer je een pB te sturen maar dat lukt niet?!
Bedankt voor je aanbod, ik ga er vrijdag begin van de middag heen ik weet niet of je dan tijd hebt?
Vriendelijke groeten Leo
- V300 register
- Verbannen
-
Verder is het redelijk standaard qua auto's beoordelen, met als extra aandachtspunt de voorbalk. (constructie foutje) De meeste denken dat het maar een spoiler is, maar het is een balk van het chassis en moet dus aan strenge apk eisen voldoen. (maar met een late zal ie nog wel goed zijn)
- V300 register
- Verbannen
-
huysmans;175678 schreef : Door de week wordt lastig, dan moet ik werken. Neem de speciale aankooptips voor een vario even door, vooral aangrijp moment en vloeiendheid van heet aangrijpen van de koppeling geven wel aan hoe hard die aan een afstelbeurt/vervanging toe is. (en nee, kruipen doet ie niet en hoog in de toeren voor ie vooruit komt hoort ook niet)
Verder is het redelijk standaard qua auto's beoordelen, met als extra aandachtspunt de voorbalk. (constructie foutje) De meeste denken dat het maar een spoiler is, maar het is een balk van het chassis en moet dus aan strenge apk eisen voldoen. (maar met een late zal ie nog wel goed zijn)
Oke bedankt voor de tips , ik laat nog weten in welke staat ie is:)
Groetjes Leo
trouwens zijn er nog meer liefhebbers in lelystad van deze wagen?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Dutchie;175750 schreef : Stel nou dat je er volgende week heen zou gaan, dan zou ik wel even mee kunnen denk ik. Zit zelf in Ermelo, om de hoek. Maar weet niet hoe vast je afspraak al staat?
Hoi bedankt voor je aanbod, ik ben vanmiddag geweest en heb de auto gekocht:) de standaard punten heb ik nagekeken en ermee gereden.
De auto is mooi hard op de bekende 340 punten.
Volgende week breng ik hem weg om te laten keuren dus ben benieuwd?!
Groetjes en nogmaals bedankt , hartelijke groetjes Leo
- V300 register
- Verbannen
-

:pics:
- V300 register
- Verbannen
-