Nieuw, en wil een 340 kopen.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ga me eerst even voorstellen. Ik ben Bart, 18 jaar, en ik woon in Bladel (Noord Brabant). Ik ga nog naar school, en doe daar een opleiding elektrotechniek.
Qua hobby's ben ik altijd al ge?nteresseerd geweest in Amerikaanse en ook Nederlandse auto's, en sinds mijn 16e ook in scooters (heb zelf een Yamaha Aerox).
Nu heb ik pas mijn rijbewijs, en zou ik graag zo'n Volvo 340 met variomatic kopen. Ik heb van iemand (op een ander, niet auto geraleerd forum) al hele goede tips gekregen waar ik op moet letten bij aankoop, en ik krijg hulp van mijn opa die vroeger monteur is geweest bij DAF. Zelf ben ik dan ook niet echt een ervaren sleutelaar (al vind ik het wel erg leuk om te doen en leren), dus daar zullen jullie me zeker nog mee kunnen helpen...
Nu wil ik zo'n ?1500 ? ?2000 aan de auto besteden (vanaf eind mei heb ik dat geld), dus het budget zal niet zo'n probleem zijn... Ook qua onderhoud bezuinig ik niet, want het is gewoon heel erg mooi om zo'n auto op de weg te houden :y:
Nu zou ik wel graag een auto kopen met niet al te veel sleutelwerk... Als iemand nog iets weet te staan of zo, dan hoor ik het graag

Groeten, Bart
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

Ook staan er in Landhorst een aantal te koop bij een bekend adres hier

- V300 register
- Verbannen
-
Belastingvrij zou inderdaad wel heel fijn zijn met mijn inkomen (+- ?250 ? 300 per maand)

@ Vermilion
Die ziet er goed uit

Op Marktplaats.nl was ik ook al een mooie van 1986 tegengekomen met iets van 70.000km op de teller of zo. Die moet rond de ?2000 kosten...
- V300 register
- Verbannen
-
General Custom;174056 schreef : Op Marktplaats.nl was ik ook al een mooie van 1986 tegengekomen met iets van 70.000km op de teller of zo. Die moet rond de ?2000 kosten...
Nou, dan moet het wel iets h??l bijzonders zijn... Er worden nog regelmatig 340's aangeboden met zo'n lage km-stand. Koop in ieder geval niet bij een autobedrijf, want vragen echt schrikbarend veel geld.
Als je de tijd hebt, doe dan rustig aan, en ga bij veel auto's kijken. Je hebt geld genoeg om een mooie uit te zoeken! En natuurlijk fantastisch dat je een variomatic wil! Bij mij kan je niet meer stuk

- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb er in elk geval alle tijd voor, want in principe heb ik pas een auto nodig in september om naar school te gaan. Het zou natuurlijk wel leuk zijn om in de zomervakantie al wat te kunnen toeren, en eventueel wat kleine gebreken in orde maken

- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Het hoofdkantoor van mijn werk staat in Eersel en daar ben ik ca. 1 keer per week, dus ik kom wel een keertje kijken als je er een hebt gevonden!
Staar je niet teveel blind op de km stand. Ik heb liever een 300 met 140.000 km en een volledige onderhoudshistorie dan een 300 met 50.000 km waar je niks van weet.
Er zijn ook genoeg forum- en clubleden die een keer met je mee willen als je gaat kijken.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Kijk vooral naar de carrosserie van een auto. De rest is vervangbaar. Nieuwe APK zegt niet alles en zorg dat je zelf de auto ook op de brug ziet.
Hier op het forum zweven wel lijstjes met aandachtspunten bij aankoop.