Nooit meer je auto kwijt, track&trace voor de 340
- V300 register
- Verbannen
-
Maar dit ter zijde, daar gaat het niet om, op dezelfde site van de accu in aanbieding zag ik een track & trace systeem.
Kijk maar eens:
eigenbootshop.nl/beveiligings-en-antidie...ace-beveiliging.html
Een probleem om het goed verborgen in te bouwen.... wie wilt er nog een volvo 340 stelen? Maar goed op zich een leuke gadget die ik jullie niet wou onthouden, met google maps op 5 meter nauwkeurig over heel de aarde je gestolen volvo 340 terug te vinden

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Maar lijkt me wel een rare gewaarwording als jouw auto gestolen is en je hem zelf zo gaat opzoeken. Wie weet wat je dan aantreft!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
slb_340;110050 schreef : Als ze 'm stelen en in een metalen container of vrachtwagen zetten werkt het systeem niet. Dat is wel 'n nadeel.
Dat is helemaal waar en de moderne autodieven van tegenwoordig zullen daar ook vast wel een oplossing voor hebben bedacht! Ik geloof dat op vele dure auto's dit systeem fabrieks-af ingebouwd is.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
De eerste wordt door profs gejat en de laatste door junks of joyriders, maar gejat worden ze zeker en dat is flink klote.
en dan kan zo'n ebay systeempje een mooie uitkomst bieden... in het gunstigste geval, dat wel.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
afgelopen jaar ging mijn zusje met school naar Hongarije en konden wij via internet mooi volgen hoe ver de bus al was en hoe hard die reed

- V300 register
- Verbannen
-
Ja bestaat idd al langer. Heb hier nu een inruil Q7 staan met dat systeem.. moet je 'n abbo op nemen elk jaar van 357,- ook nog