Loop / sloop Volvo 300 en onderdeel lijst

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-04-2009 21:14 #628859 door Erick Janssen (GAST)
Loop / sloop Volvo 300 en onderdeel lijst is gemaakt door Erick Janssen (GAST)
:y: Als ik het goed begrepen heb worden er mensen en ruimte gezocht voor loop / sloop Volvo's 300 en onderdelen, die aangeboden worden aan de club.
Wat is precies de bedoeling, ik wil wel mee doen maar kan qua euro's niet altijd wat doen, wel heb ik een grote vrije plaats waar auto's [tijdelijk] geplaatst kunnen worden. :yesyes:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-04-2009 21:54 #769606 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Loop / sloop Volvo 300 en onderdeel lijst
ook ik kan niet veel qua euro's doen,maar wil wel er over nadenken om zo de club te helpen

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-04-2009 21:58 #769610 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Loop / sloop Volvo 300 en onderdeel lijst
Mooi initiatief dat dit topic geopend wordt, maar ik had het toch aan het bestuur overgelaten. Ik weet niet of ze alle voorbereidingen al getroffen hebben namelijk.

Om nog antwoord te geven: ik wil best op de lijst geplaatst worden, maar ik heb alleen interesse in auto's tot en met bouwjaar 1983.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-04-2009 23:43 #769627 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Loop / sloop Volvo 300 en onderdeel lijst
Ik hou niet van loterijen. Ik heb er weinig geluk mee. Als iemand een auto voor me heeft, dan hoor ik het wel.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-04-2009 14:46 #769667 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Loop / sloop Volvo 300 en onderdeel lijst

volvo freak;99189 schreef : ook ik kan niet veel qua euro's doen,maar wil wel er over nadenken om zo de club te helpen

@Jeroen, Heb jij ruimte om ze te stallen/slopen?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-04-2009 16:56 #769676 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Loop / sloop Volvo 300 en onderdeel lijst
Jullie doelen waarschijnlijk op het voorwoord van Hans van Dunn? in de jongste Volvoice. Wat Erick zegt is waar, maar de insteek is net iets anders: het idee is om een lijst te maken van mensen die graag slopers willen hebben om uit elkaar te trekken en een magazijntje aan te leggen. Ongetwijfeld komt het op de ALV ook nog wel ter tafel.

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-04-2009 17:28 #769678 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Loop / sloop Volvo 300 en onderdeel lijst
Trend,ik ben in onderhandeling met een oude boerenschuur/caravanstalling..

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-04-2009 17:33 #769681 door V300 register
het gaat erom dat er vaak/regelmatig auto's zijn die aangeboden worden, op een moment dat de sloop bij wijze van spreken al gebeld en onderweg is.

Om zo'n wagen dan nog van de sloop te redden (= wordt op sloperijen hier in de buurt dezelfde dag gedemonteerd en gekraakt), moet je snel zijn, en niet iemand erop af sturen die er eerst nog een weekje over moet nadenken of ie de auto wel kwijt kan, of hem pas over een maand op kan halen.

De lijst gaat dus mensen bevatten die in principe bereid zijn om ??ns in de zoveel tijd een auto van de sloop te redden door hem snel op te halen bij de laatste eigenaar.

Het gaat er dus niet in eerste instantie om, om mensen te vinden die auto's uit elkaar willen trekken, maar juist om te voorkomen dat auto's onnodig door de schredder gaan.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-04-2009 19:25 #769697 door V300 register
Lijkt mij op zich een goede. Plek heb ik niet, een mogelijkheid om ze op te halen wel (mits zaterdags mogeijk en we het dan rustig hebben).

Als iemand de ruimte kan regelen, kan ik wel helpen met rijden. (en evt op naam zetten en schorsen, maar dat moet even intern doorgesproken worden)

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-04-2009 20:01 #769702 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Loop / sloop Volvo 300 en onderdeel lijst
Mits niet te veel kan ik wel binnen een dag een auto helemaal uit elkaar nemen en opslaan. Als ie toch niet binnen kan, zaag ik hem in in stukken.

Een loterijsysteem zie ik niet zitten. Op volgorde van eerstvolgende wel.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC