Loop / sloop Volvo 300 en onderdeel lijst
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Wat is precies de bedoeling, ik wil wel mee doen maar kan qua euro's niet altijd wat doen, wel heb ik een grote vrije plaats waar auto's [tijdelijk] geplaatst kunnen worden. :yesyes:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Om nog antwoord te geven: ik wil best op de lijst geplaatst worden, maar ik heb alleen interesse in auto's tot en met bouwjaar 1983.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvo freak;99189 schreef : ook ik kan niet veel qua euro's doen,maar wil wel er over nadenken om zo de club te helpen
@Jeroen, Heb jij ruimte om ze te stallen/slopen?
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Om zo'n wagen dan nog van de sloop te redden (= wordt op sloperijen hier in de buurt dezelfde dag gedemonteerd en gekraakt), moet je snel zijn, en niet iemand erop af sturen die er eerst nog een weekje over moet nadenken of ie de auto wel kwijt kan, of hem pas over een maand op kan halen.
De lijst gaat dus mensen bevatten die in principe bereid zijn om ??ns in de zoveel tijd een auto van de sloop te redden door hem snel op te halen bij de laatste eigenaar.
Het gaat er dus niet in eerste instantie om, om mensen te vinden die auto's uit elkaar willen trekken, maar juist om te voorkomen dat auto's onnodig door de schredder gaan.
- V300 register
- Verbannen
-
Als iemand de ruimte kan regelen, kan ik wel helpen met rijden. (en evt op naam zetten en schorsen, maar dat moet even intern doorgesproken worden)
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Een loterijsysteem zie ik niet zitten. Op volgorde van eerstvolgende wel.