"Nieuwe volvo 360 GLT"
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-02-2009 19:18 #628507
door V300 register
"Nieuwe volvo 360 GLT" is gemaakt door V300 register
vandaag was ik voor mijn werk in een oude opslag van een voormalige volvo dealer gestop in 1986. We moeten het pand leeg halen, strippen en slopen maar er staan nog een aantal oude auto's en onderdelen toen ik achter in het pand keek stond er een 360 GLT kleur met. Licht groen onder het stof. Toen ik er in keek viel mijn oog op de km stand 11 km stond er op dus nieuw en alles zit er bij.
Auto geeft geen kenteken waarschijnlijk ook nooit aan gevraagd maar wie is de eigenaar en wat zou ik moeten doen om heb weer rijdbaar te maken.
Ik zal morgen foto's maken
Auto geeft geen kenteken waarschijnlijk ook nooit aan gevraagd maar wie is de eigenaar en wat zou ik moeten doen om heb weer rijdbaar te maken.
Ik zal morgen foto's maken
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-02-2009 19:26 #754021
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic "Nieuwe volvo 360 GLT"
wauw!
dat lijkt mij een km stand, rendabel aan de testkilometers van born, waarschijnlijk is die auto dan afgeleverd bij de dealer, maar nooit verkocht!
de eigenaar gaat een probleem worden, dat zal waarschijnlijk de toenmalige volvo dealer zijn, maar ik denk dat je adhv het chassisnummer en vinnummer wel via de rdw het een en ander kan achterhalen, in ieder geval de rechtmatige eigenaar (er valt vast wel navraag te doen via het rdw of de politie mbt de eigenaarsgegevens)
uiteindelijk zal de auto op een nieuw kenteken ingevoerd moeten worden, maar dat is denk ik wel de moeite waard bij zo'n auto.
het eerste onderhoud is wel zwaar overigens, motorisch, remmerij (slangen/klauwen/remvloeistof/achterwielremcylinders/hoofdremcylinder), banden, schokbrekers e.d. zullen een dergelijk lange stallingsperiode niet vlekkeloos overleefd hebben..
dat lijkt mij een km stand, rendabel aan de testkilometers van born, waarschijnlijk is die auto dan afgeleverd bij de dealer, maar nooit verkocht!
de eigenaar gaat een probleem worden, dat zal waarschijnlijk de toenmalige volvo dealer zijn, maar ik denk dat je adhv het chassisnummer en vinnummer wel via de rdw het een en ander kan achterhalen, in ieder geval de rechtmatige eigenaar (er valt vast wel navraag te doen via het rdw of de politie mbt de eigenaarsgegevens)
uiteindelijk zal de auto op een nieuw kenteken ingevoerd moeten worden, maar dat is denk ik wel de moeite waard bij zo'n auto.
het eerste onderhoud is wel zwaar overigens, motorisch, remmerij (slangen/klauwen/remvloeistof/achterwielremcylinders/hoofdremcylinder), banden, schokbrekers e.d. zullen een dergelijk lange stallingsperiode niet vlekkeloos overleefd hebben..
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-02-2009 19:26 #754022
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic "Nieuwe volvo 360 GLT"
Dit is heel bijzonder. Er zijn mensen in de club die in de auto verkoop zitten. Wellicht dat deze kunnen reageren. Wellicht kan de GLT naar een museum?
Ik, we, zijn zeer benieuwd naar de foto's?
Zijn er nog andere Volvo's of onderdelen?
Ik, we, zijn zeer benieuwd naar de foto's?
Zijn er nog andere Volvo's of onderdelen?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-02-2009 19:40 #754023
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic "Nieuwe volvo 360 GLT"
Wat een vondst. Ik ben benieuwd wat er naast de 360 nog meer gevonden is... we wachten de fotos af.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-02-2009 19:43 #754024
door V300 register
Wow, dit is echt supergaaf!!! Stel je eens voor dat de auto gewoon echt als nieuw is. Was het een beetje vochtvrij daarbinnen?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-02-2009 20:05 #754032
door V300 register
het is redelijk droog auto ziet er goed uit. voor de rest veel schade auto's
244,amazone en onder delen heb de eigenaar gevraagt of ik uit mag zoeken wat ik wil hebben.
maakt hem niet uit als het pand maar optijd leeg is.(volgende week vrijdag)
we gaan morgen alles uitzoeken.
onderdelen, vloeistoffen, auto's
en dan lijsten maken van wat er staat en wat er weg mag
ik zou het leuk vinden als ik hem op kenteken kan krijgen en weer rijdt om hem dan officeel afgeleverd te krijgen van een dealer en dan ergens te kunnen stallen BV showroom maar hij moet ook rijden
244,amazone en onder delen heb de eigenaar gevraagt of ik uit mag zoeken wat ik wil hebben.
maakt hem niet uit als het pand maar optijd leeg is.(volgende week vrijdag)
we gaan morgen alles uitzoeken.
onderdelen, vloeistoffen, auto's
en dan lijsten maken van wat er staat en wat er weg mag
ik zou het leuk vinden als ik hem op kenteken kan krijgen en weer rijdt om hem dan officeel afgeleverd te krijgen van een dealer en dan ergens te kunnen stallen BV showroom maar hij moet ook rijden
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-02-2009 20:57 #754048
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic "Nieuwe volvo 360 GLT"
Ook onderdelen etc.?
Enorm gaaf man!
Enorm gaaf man!
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
03-02-2009 21:15 #754054
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic "Nieuwe volvo 360 GLT"
In onderdelen heeft iedereen hier natuurlijk interresse!
De ham vraag: ligt er misschien nog een bodykit, een trip compuiter, een leren interieur, nieuwe koplampreflectors, etc?
Nee maar even serieus, wat een coole vondst!
zeker in een museum ofzo zetten!
Is het geen idee om deze auto op de V3C stand te zetten bij de VKB?
De ham vraag: ligt er misschien nog een bodykit, een trip compuiter, een leren interieur, nieuwe koplampreflectors, etc?

Nee maar even serieus, wat een coole vondst!
zeker in een museum ofzo zetten!
Is het geen idee om deze auto op de V3C stand te zetten bij de VKB?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-02-2009 21:21 #754056
door V300 register
super mooi, ik ben benieuwd naar de foto's...
Grt van No?
Grt van No?
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
03-02-2009 21:58 #754071
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic "Nieuwe volvo 360 GLT"
Overigens, ik denk (weet het eigenlijk wel zeker) dat dit een stukje in de volgende volvoice waard is!
Moderators: Mark Smeets