Erik word ook lid van de V3C-club
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-08-2007 20:35 #626311
door E. van Oostveen
Erik word ook lid van de V3C-club is gemaakt door E. van Oostveen
Beste mensen. Na lang wikken en wegen is ben ik vandaag er van overtuigt geworden dat ik lid kan worden van de V3C club.
Vanmiddag is mij in een telefoongesprek met een forumgebruiker duidelijk geworden dat mijn liefde voor de 340 en mijn hobby-matige activiteiten (reparatie en verkoop onderdelen) het clublidmaatschap niet in de weg hoeft te zitten. Want dat is 1 van mijn dilemma's geweest.
Bij deze wil ik voorstellen mij op mijn verjaardag (1 september) lid te maken van de Volvo 300 club.
Graag hoor ik of ik welkom ben.
M.v.g.
Erik
Vanmiddag is mij in een telefoongesprek met een forumgebruiker duidelijk geworden dat mijn liefde voor de 340 en mijn hobby-matige activiteiten (reparatie en verkoop onderdelen) het clublidmaatschap niet in de weg hoeft te zitten. Want dat is 1 van mijn dilemma's geweest.
Bij deze wil ik voorstellen mij op mijn verjaardag (1 september) lid te maken van de Volvo 300 club.
Graag hoor ik of ik welkom ben.
M.v.g.
Erik
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-08-2007 20:37 #679015
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Erik word ook lid van de V3C-club
Erik, ook al ken ik je niet heel goed, ik weet wel dat dat het mooiste verjaardagscadeau is wat je ooit gekregen heb :lol:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-08-2007 20:39 #679017
door V300 register
Ik denk dat jouw aanwezigheid bij een clubactiviteit als een sleuteldag meer dan welkom is, dus misschien ligt er nog een leuke functie voor je in het verschiet.
Er zijn natuurlijk meer mensen die slopen en onderdelen te koop aanbieden. Misschien dat afspraken daarover kunnen helpen. Jouw regio is dan Zuid-Gelderland en Noord-Oost Brabant, bijvoorbeeld.
Er zijn natuurlijk meer mensen die slopen en onderdelen te koop aanbieden. Misschien dat afspraken daarover kunnen helpen. Jouw regio is dan Zuid-Gelderland en Noord-Oost Brabant, bijvoorbeeld.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-08-2007 20:41 #679020
door V300 register
Nou, ik zie niet in waarom er geen concurrentie zou mogen bestaan. Dan gaan de verkopers extra hun best doen, en krijgen we koffie enzo

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-08-2007 20:56 #679029
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Erik word ook lid van de V3C-club
Ik zie ook neit in waarom je handel het lidmaatschap in de weg zou moeten zitten.
Als je iets hebt wat de ander wilt kun je het hem gewoon geven, of je verkoopt het hem. Geen probleem toch?
Ik zou zeggen, welkom bij de club!
Als je iets hebt wat de ander wilt kun je het hem gewoon geven, of je verkoopt het hem. Geen probleem toch?
Ik zou zeggen, welkom bij de club!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-08-2007 06:12 #679065
door V300 register
Als niet-lid beslis ik dat jij lid mag worden.
BASTA!
BASTA!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-08-2007 06:33 #679066
door V300 register
Je hebt handel en je hebt handel. Ik heb er persoonlijk helemaal geen moeite mee dat iemand iets overhoudt aan de verkoop van parts. Hij of zij steekt daar nu eenmaal ook tijd en moeite en wellicht eigen middelen in.
Zolang als je geen overdreven winsten maakt, en de club niet ziet als extra afzetmogelijkheid, dan lijkt een lidmaatschap door je interesse in de volvo 3-serie me alleen maar een verrijking van je hobby, en erg leuk.
Ik zou zeggen: welkom bij de club Erik, en wellicht is jouw bijdrage op dit gebied een aanwinst voor de club!
Zolang als je geen overdreven winsten maakt, en de club niet ziet als extra afzetmogelijkheid, dan lijkt een lidmaatschap door je interesse in de volvo 3-serie me alleen maar een verrijking van je hobby, en erg leuk.
Ik zou zeggen: welkom bij de club Erik, en wellicht is jouw bijdrage op dit gebied een aanwinst voor de club!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-08-2007 07:10 #679067
door V300 register
Ik heb het thuis even in de groep gegooit en iedereen is het eens....
geen enkel probleem Erik :humor:
geen enkel probleem Erik :humor:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-08-2007 11:29 #679093
door V300 register
Gezien de technische kennis een absolute aanwinst voor de club! Qua humor wat mij betreft ook.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-08-2007 11:38 #679094
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Erik word ook lid van de V3C-club
Af en toe een beetje water toevoegen... soms is het wel heel droog... :humor:lucluc;32762 schreef : Qua humor wat mij betreft ook.
Moderators: Mark Smeets