Hallo allemaal ffff voorstellen
- V300 register
- Verbannen
-
Ik Heb momenteel weliswaar geen rijdende 300 maar ik heb er wel verschillende gehad.
Ik ben momenteel bezig om een DAF 55 om te bouwen en daar zijn verschillende 300 onderdelen voor gebruikt.
Zoals gezegd heb ik 2 300's gehad.'n 2 deurs 1700 en een 1e type 2 liter in "R-sport " uitvoering.een beest van 'n auto.De 2 liter is echter aan de roestduivel ten prooi gevallen:cry2:.De R-sport ombouw heb echter nog wel.Je weet maar nooit waar je nog eens tegenaan loopt.
Groeten Bart Manders
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ja dat klopt maar daar kan ik nix mee.We zijn de auto op aan het bouwen om er historische wedstrijden mee te gaan rijden.Overigens loopt een "echte" BR110 Marathon bter dan een 1400!Erik;30358 schreef : In een daf kan een 1400 motor. Ik heb er nog wel 1 staan.
Maar toch bedankt voor de tip!
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Mag er dan misschien wel een Gordini 1255 CC blok in? Uit een Renault 8 1300 Gordini?Bart Manders;30827 schreef : Ja dat klopt maar daar kan ik nix mee.We zijn de auto op aan het bouwen om er historische wedstrijden mee te gaan rijden.Overigens loopt een "echte" BR110 Marathon bter dan een 1400!
Maar toch bedankt voor de tip!
- V300 register
- Verbannen
-
We zijn met een man of 4 van plan om op basis van 11oo motoren iets nieuws te gaan bouwen en dat wordt lachen.ik heb binnenkort een nieuw inlaatspruitstuk met dubbele liggende Weber.deze wordt gemonteerd op het Marathon blok dat nu in de auto hangt.Als het er allemaal op zit wordt het weer ernstig tijd voor een testsessie op de Nordschleife.
Greetzzzzz
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Zo verslavend h?? Het sportieve gebeuren.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
103pk uit een 1255 cc blokje!